Definicja leada ubezpieczeniowego
Leady ubezpieczeniowe to formularze kontaktowe wypełnione przez osoby zainteresowane ubezpieczeniami.
Co wiąże się z leadami ubezpieczeniowymi?
Zwykle pod hasłem „pozyskiwanie leadów ubezpieczeniowych” kryją się zagadnienia związane z:
- usługami pozyskiwania leadów ubezpieczeniowych
- aktywnościami zdobywania nowych klientów ubezpieczeniowych
- poradami związanymi z generowaniem leadów ubezpieczeniowych
- aktywnościami w Social Media w celu pozyskiwania leadów
- aktywnościami SEO w celu pozyskiwania leadów
- aktywnościami telemarketingowymi w celu pozyskiwania leadów
Od 2008 roku interesuję się oraz aktywnie zajmuję się pozyskiwaniem leadów ubezpieczeniowych.
Doświadczenie w generowaniu leadów ubezpieczeniowych
Na przestrzeni lat, miałem zaszczyt i przyjemność pracować najpierw w agencji marketingu internetowego dla central towarzystw ubezpieczeniowych oraz central banków przy pozyskiwaniu leadów.
Następnie już samodzielnie, od lat, pomagam w generowaniu leadów zaprzyjaźnionym multiagentom, oraz sam pozyskuję leady ubezpieczeniowe w różnych modelach biznesowych.
Produkty ubezpieczeniowe na które obecnie pozyskuję leady ubezpieczeniowe lub pozyskiwałem je w przyszłości:
- leady ubezpieczeniowe na ubezpieczenia na życie w Polsce
- leady ubezpieczeniowe na ubezpieczenia na życie w Wielkiej Brytanii (więcej na ten temat)
- leady ubezpieczeniowe na ubezpieczenia od utraty dochodu
- leady ubezpieczeniowe na ubezpieczenia OC zawodowe
- leady na zabezpieczenia antykradzieżowe
- leady ubezpieczeniowe na IKZE
- leady ubezpieczeniowe na trzeci filar w Szwajcarii
Dowiedz się więcej o leadach ubezpieczeniowych w podcaście Marketing i sprzedaż dla agenta ubezpieczeniowego tutaj. Sprawdź też tekst o pozyskiwaniu klientów na PPK pod tym linkiem.