Szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych (stacjonarne, online, vod, webinary)

[su_note note_color=”#ffffff” note_color=”#FFFF66″ text_color=”#000000″]Pozyskuj nowych klientów ubezpieczeniowych,  dzięki darmowym poradom.[yikes-mailchimp form=”115″] [/su_note]

Marcin-Kowalik-marketingdla.plDowiedz się jak zdobywać więcej klientów dla Twojego biznesu ubezpieczeniowego. Nabierz pewności że Twoja strategia jest właściwa. Uniknij błędów które mogą kosztować Cie nowych klientów.

Poniżej znajdziesz listę szkoleń otwartych, zamkniętych, online, stacjonarnych, kursów oraz webinariów dla agentów ubezpieczeniowych.

Poniżej znajdziesz daty i miejsca wydarzeń na których możesz mnie spotkać.

Szkolenia ubezpieczeniowe zdalne

Szkolenie ubezpieczeniowe zdalne (webinar online) „Live na Facebooku i pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych. Poziom PRO”

– jak się przygotować

– jak często robić

– scenariusz aby było dużo widzów

– o czym mówić

– do czego zmierzać

– czy potrzebne są dodatkowe narzędzia

– co się najlepiej sprawdza

– przykłady dobrych live’ów agentów ubezpieczeniowych

– certyfikat dla uczestników

– czas trwania: 2h

Szkolenie ubezpieczeniowe zdalne (webinar online) „Grupy na Facebooku i pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych. Poziom PRO”

– kiedy grupa na Facebooku jest dobrym rozwiązaniem

– jak zacząć

– jak ściągać nowych wartościowych członków

– jak angażować do dyskusji

– certyfikat dla uczestników 

– czas trwania: 2h

Szkolenie ubezpieczeniowe zdalne (webinar online) „Jak agent może tworzyć treści do Internetu żeby się nie narobić”

– na bazie „Uniwersum Kowalika” (https://www.youtube.com/watch?v=hj4ZJWSwmLg) pokazuję jak  agent może tworząc jedną treść (np video) zaistnieć w wielu miejscach w sieci

– certyfikat dla uczestników

– czas trwania: 2h

Szkolenie ubezpieczeniowe zdalne (webinar online) „100 pytań i obiekcji agentów ubezpieczeniowych ze szkoleń”

– teoria, technika i strategia to jedno

– jednak z doświadczenia wiem że agenci zwykle mają te same „blokady” przed wystartowaniem swoich aktywności w sieci

– zbieram te pytania i obiekcje z poprzednich szkoleń, rozbrajam je na szkoleniu, poddaję pod dyskusję 

– pokazuję że „inni też tak mają” i że te obiekcje są do przejścia

– certyfikat dla uczestników

– czas trwania: do 1h

Szkolenie ubezpieczeniowe zdalne (webinar online) „LinkedIn i pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych. Poziom PRO”

– kto siedzi na LinkedIn (jakich klientów tam znajdziemy)

– jak założyć profil

– o czym pisać

– jak zdobyć pierwsze kontakty

– potencjał już pozyskanych klientów

– boty automatycznie pozyskujące kontakty (metody zaawansowane)

– certyfikat dla uczestników

– czas trwania: 2h

Szkolenia ubezpieczeniowe stacjonarne

2020

28.11.2020, Trójmiasto – Szkolenie otwarte „Marka osobista agenta i multiagencji ubezpieczeniowej. Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki social media.”

12.10.2020, Rzeszów – Szczyt Ubezpieczeniowy w Rzeszowie

26.09.2020, Warszawa – II Szczyt Ubezpieczeniowy w Warszawie

16.05.2020, Szczecin, II Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie,


Szkolenia ubezpieczeniowe zdalne, online, vod, webinary

Internetowe szkolenia video dla agentów ubezpieczeniowych i OFWCA

100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku (abonament tygodniowy: 1 post tygodniowo)

Arkadiusz Bednarski – Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby

Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma

Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach

Jakub Kozieł (UpLead) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi

Marcin Osman – Social Media Marketing dla agenta – praktyczne porady i rekomendacje w zakresie tego jak wnieść Twoją komunikację online na wyższy poziom.

Z tego video szkolenia dowiesz się między innymi:

    • jak przekonać klienta do produktu który obecnie uważa za mało atrakcyjny – np ubezpieczenia na życie
    • od których klientów ubezpieczeniowych zacząć
    • jak sprawić aby klienci ubezpieczeniowi polecali Cie dalej
    • jak sprawić aby każdy Twój znajomy wiedział co może od Ciebie kupić
    • jak zdobywać więcej zapytań od potencjalnych klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
    • jakie treści tworzyć aby pozyskiwać więcej klientów ubezpieczeniowych
    • na jakim medium skupić się w Internecie jako agent ubezpieczeniowy
    • jak wykorzystać Internet do promowania swojej marki i do pozyskiwania klientów
    • jak wybrać media społecznościowe aby pozyskiwać więcej klientów ubezpieczeniowych
    • jaki rodzaj treści video wybrać? Video? Tekst, audio?
    • jak tworzyć treści do Internetu jako agent ubezpieczeniowy jednocześnie oszczędzając czas
    • na których platformach – Facebook, YouTube, Linkedin publikować jakie treści jako agent ubezpieczeniowy
    • od czego zacząć przy tworzeniu treści i aktywności w social media jako agent ubezpieczeniowy
    • jak zwiększyć rozpoznawalność agenta ubezpieczeniowego dzięki Facebookowi
    • jak wykorzystać strategię „Daj, Daj, Daj, poproś” aby zdobywać klientów ubezpieczeniowych
    • jak znaleźć swój wyróżnik aby łatwiej pozyskiwać nowych klientów i budować relacje z klientami ubezpieczeniowymi

Dariusz Szlas (Unilink) – Dystrybucja ubezpieczeń – najważniejsze zmiany dla agentów ubezpieczeniowych

Dr Filip Przydróżny – Ubezpieczenia w epoce technoreligii

Adam Kubicki – Co możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę klientów i zbudować stabilny dochód ze sprzedaży ubezpieczeń

Dariusz Halczok (OVB) – Jak zwiększyć efektywność swojej sprzedaży o 700%, nawet gdy jeszcze nie pracujesz z Analizą Potrzeb Klienta

Mirosław Szymański (home.pl)- Google i Facebook w sprzedaży ubezpieczeń przez agenta

Michał Hładki – Jak rządzić na Facebooku jako agent ubezpieczeniowy

Paweł Styperek (refericon.pl) – Jak wykorzystać polecenia zadowolonych klientów, aby poprawić swoje wyniki sprzedażowe

Bogusz Pękalski (polisawchmurze.pl) – Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach

Marcin Osman (osmpower.pl) – Social Media Marketing dla agenta – praktyczne porady i rekomendacje w zakresie tego jak wnieść Twoją komunikację online na wyższy poziom.

Izabela Krejca – Pawski – Jak skutecznie umawiać spotkania. Jak unikać 3 najczęstszych błędów w branży ubezpieczeniowej

Waldemar Poberejko (gruplowe.pl) – Jestem rentierem czyli budujemy portfel klientów i prowizję w sprzedaży ubezpieczeń grupowych

Maciej Biegajewski (Insly) – Automatyzacja w pracy agenta ubezpieczeniowego

Łukasz Chwiszczuk – Tajemnice skutecznych reklam Google AdWords w branży ubezpieczeniowej

Marcin Rzetecki (chestercrm) – Technologia blockchain w Ubezpieczeniach

Marcin Konopka (berg crm) – Jaką emeryturę otrzyma agent ubezpieczeniowy?

Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – Grupy na Facebooku: 3 przykłady na zdobywanie klientów ubezpieczeniowych

Waldemar Poberejko – Fundamentalne elementy sprzedaży ubezpieczeń grupowych

Katarzyna Słaboń – Jak z sukcesem prowadzić fanpage agenta ubezpieczeniowego na Facebooku.

Lech Dworaczyński – Agentów czekają zmiany. W jaki sposób się do nich dostosować? Nowy model pracy agenta ubezpieczeniowego

Rafal Pikul – Jak dzięki video skutecznie promować ubezpieczenia.

Rain Takahashi – Jak sprzedawać ubezpieczenia turystyczne przez aplikację mobilną

Wojciech Wężyk – Jak komunikować ubezpieczenia w mediach

Wojciech Bizub – Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego

Paweł Tkaczyk – Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych

Z tego szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych dowiesz się między innymi:

  • Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć budując markę osobistą agenta ubezpieczeniowego
  • Jak zdefiniować grupę docelową agenta ubezpieczeniowego
  • Jak pomagasz swoim klientom jako agent ubezpieczeniowy
  • Jak zbudować markę osobistą agenta ubezpieczeniowego
  • Jakie cechy ma dobra marka osobista agenta ubezpieczeniowego
  • Co to znaczy że marka osobista agenta jest widoczna
  • Co to jest dostępność marki osobistej agenta ubezpieczeniowego
  • Czym jest charakterystyczność marki osobistej doradcy ubezpieczeniowego
  • Jak wygląda proces budowania marki osobistej agenta ubezpieczeniowego
  • Czym jest świadomość marki agenta
  • W którym etapie procesu budowania marki powinna się znaleźć rekomendacja
  • 3 narzędzia pomagające w budowaniu marki osobistej agenta ubezpieczeniowego

Igor Rusinowski – Kierunek rozwoju kanałów dystrybucji w branży ubezpieczeń

Marcin Rzetecki – Jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego

Piotr Czublun – Ochrona danych osobowych klientów i rozporządzenie RODO w codziennej pracy agenta

Z tego szkolenia RODO dla agenta ubezpieczeniowego dowiesz się:

  • Jakie akty prawne regulują temat RODO i ochrony danych osobowych w dziedzinie ubezpieczeń
  • Czy ważne są też ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej oraz ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym?
  • Które przepisy są najważniejsze? Które są nadrzędne?
  • Na co zwrócić uwagę będąc agentem aby dbać o przepisy GIODO i RODO?
  • W zgodzie z jakimi zasadami muszą być przetwarzane dane osobowe klientów którym agent ubezpieczeniowy sprzedaje ubezpieczenia?
  • Co oznacza zasada ograniczenia celu w pracy agenta ubezpieczeniowego
  • Jak realizować zasadę minimalizacji danych w kontekście RODO i GIODO
  • Co oznacza zasada prawidłowości
  • Co oznacza zasada ograniczenia przechowania
  • Co zrobić w zautomatyzowanych zbiorach danych aby dane osobowe nie podlegały dalszemu przetwarzaniu po okresie niż to niezbędne
  • Zasada integralności i poufności
  • Jak zastosować zasadę rozliczalności w sprzedaży ubezpieczeń
  • Jakie wymogi powinna spełniać dokumentacja w kontekście RODO w ubezpieczeniach
  • Czy agent ubezpieczeniowy może występować jako administrator danych osobowych?
  • Kto jest zwykle administratorem danych osobowych przy sprzedaży ubezpieczeń?
  • Kim jest podmiot przetwarzający?
  • Co oznacza powierzenie przetwarzania danych osobowych
  • Na czym polega uzyskanie certyfikatu agenta ubezpieczeniowego działającego zgodnie z GIODO i RODO
  • Czym jest umowa powierzenia przetwarzania danych?
  • Jakie są obowiązki podmiotu przetwarzającego dane osobowe klientów kupujących ubezpieczenia?
  • Kim jest współadministrator danych osobowych w sprzedaży ubezpieczeń

Rafał Mróz – Jak pokonać 8 największych obiekcji klientów ubezpieczeniowych

Marcin Konopka – 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w multiagencji

Arkadiusz Bednarski – Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby

Mikołaj Winkiel – Co sieć mówi o ubezpieczeniach

Z tego szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych o OFWCA dowiesz się między innymi:

  • Jak zdobywać opinie od klientów w sieci?
  • Jak zdobywać nowych klientów ubezpieczeniowych dzięki Internetowi?
  • Od czego zależą w 93% decyzje zakupowe?
  • Jak poznać opinie w Internecie o ubezpieczycielach oraz o agentach ubezpieczeniowych?
  • Jak dowiedzieć się dlaczego wybrane ubezpieczenia sprzedają się lepiej?
  • Jak zbudować relację z klientem ubezpieczeniowym?
  • Jak wykorzystać pozytywną opinię o agencie ubezpieczeniowym w Internecie?
  • Jak w oczach klientów w Internecie stać się ekspertem ubezpieczeniowym?
  • Dlaczego warto w profesjonalny sposób odpowiadać na pytania klientów ubezpieczeniowych w Internecie?

Agata Sosulska – 3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet
Wojciech Kłodziński – Jak zdobyć #1 miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy
Z tego szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych dowiesz się między innymi:

  • Co wpływa na to czy strona internetowa agenta ubezpieczeniowego zajmuje wysokie pozycje w Google?
  • Najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w Google
  • Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
  • Co wpływa na to czy słowo kluczowe do pozycjonowania strony jest ważne dla doradcy?
  • Jak skorzystać z proponowanych fraz do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
  • Jak szukać inspiracji u konkurencji do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
  • Jak skorzystać z plannera słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
  • Jaką strategię wybrać przy doborze słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
  • Jak sezonowość zachowań klientów wpływa na dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
  • Jak umieścić artykuł o Tobie jako o agencie ubezpieczeniowym w zewnętrznym serwisie aby zdobyć link do Twojej strony?
  • Co to jest pozycjonowanie lokalne dla agenta?
  • Jak wypozycjonować się ze sprzedażą ubezpieczeń w Google Mapach?
  • Co to jest NAP i co oznacza dla agenta ubezpieczeniowego?
  • Co zrobić aby ze swoją wizytówką agenta ubezpieczeniowego wyświetlać się w Mapach Google?
  • Co jest ważne przy wypełnianiu wizytówki w mapach Google?
  • Jak jako agent ubezpieczeniowy zdobywać pozytywne opinie w Mapach Google?
  • Jeden sekret o którym nikt nie wie – co zrobić aby być wyżej w Mapach Google jako agent ubezpieczeniowy?
  • Jak powiązać stronę internetową agenta ubezpieczeniowego z wizytówką Google Maps
  • Co zrobić nasza wizytówka doradcy ubezpieczeniowego wyświetlała się jako pierwsza w Mapach Google
  • Jak wybrać agencję do pozycjonowania strony internetowej agenta ubezpieczeniowego?
  • Jak rozliczać się z agencją od pozycjonowania strony www agenta ubezpieczeniowego?
  • Czym jest płatność abonamentowa agencji od pozycjonowania?
  • Co powinno być w cenie pozycjonowania strony www agenta ubezpieczeniowego?
  • Jak zabezpieczyć się przed spadkami w wynikach organicznych Google dla strony www agenta ubezpieczeniowego we współpracy z agencją od pozycjonowania?
  • Co powinno się znaleźć w umowie z agencją od pozycjonowania aby zabezpieczyć agenta ubezpieczeniowego?
  • Po co pozycjonować stronę internetowa agenta ubezpieczeniowego w Google?

Marcin Kowalik – Co wpływa na jakość leadów ubezpieczeniowych? 3 sposoby na zdobywanie klientów przy ubezpieczeniach na życie, dla firm oraz komunikacyjnych

 

Webinary dla agentów ubezpieczeniowych

Złota zasada w zimnych telefonach i umawianiu spotkań z klientami ubezpieczeniowymi (więcej informacji)

3 sposoby na więcej klientów ubezpieczeniowych dzięki Internetowi (więcej informacji)

Webinar o tym jak sprzedawać ubezpieczenia grupowe (więcej informacji)

Szkolenia ubezpieczeniowe e-learning przez Internet

Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń w 5 dni (więcej informacji)

Telemarketing – Kurs dla agentów ubezpieczeniowych

Szczecin: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Poznań: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Warszawa: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Wrocław: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Gdańsk: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Bydgoszcz: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Lublin: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Katowice: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Białystok: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Gdynia: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Częstochowa: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Radom: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Sosnowiec: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Toruń: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Kielce: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Rzeszów: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Gliwice: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Zabrze: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Olsztyn: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Bielsko-Biała: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Bytom: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Ruda Śląska: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Rybnik: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Zielona Góra: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Tychy: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Gorzów Wielkopolski: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Dąbrowa Górnicza: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Elbląg: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Płock: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Opole: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Wałbrzych: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Włocławek: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Tarnów: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Chorzów: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Koszalin: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Kalisz: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Legnica: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Grudziądz: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Jaworzno: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Słupsk: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Kraków: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Łódź: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ

Poznaj dopasowane do Twojego biznesu porady z tematyki marketingu szeptanego, social media marketingu, SEM, SEO, pozyskiwania leadów, budowania relacji, dzwonienia do klientów i email marketingu czy marketingu afiliacyjnego.

Zapisz

Gdzie już prowadziłem szkolenia stacjonarne

Wrocław, 19.05.2018

Mistrzowie Marketingu i Sprzedaży Ubezpieczeń we Wrocławiu

Dowiesz się między innymi:
– jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń na życie
– jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń OC
– jak wykorzystać Facebook do sprzedaży ubezpieczeń
– jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dzięki Internetowi
– jak agenci proszą klientów o rekomendację

Zarejestruj się na bezpłatne szkolenie tutaj.

Szkolenie zamknięte, Aegon, Region Północny-Zachód, Poznań, 3.10.2019

Kawa Ubezpieczeniowa, Rzeszów, 12.10.2019

Szkolenie zamknięte, Nationale Nederlanden, Szczecin, 03.06.2019

Poznań, 25.02.2017


Więcej informacji

Szczecin, 24.11.2016

Coach: pozyskiwanie klientów

Szczecin: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Poznań: Zniżka zniżkę na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Warszawa: Zniżka zniżkę na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Kraków: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ
Łódź: Zniżka na najbliższe szkolenie: TUTAJ