Webinar: Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach


Podaj email (zarejestrujesz się na mój newsletter) i otrzymaj  
1. Ebook w PDF „50 sposobów dla agentów ubezpieczeniowych” (od razu)

2. Raport „Kiedy agenci proszą klientów o polecenie” (po 7 dniach)

3. Ebook PDF „O co klienci ubezpieczeń na życie pytają w Google” (po 14 dniach).
Już ponad 3000 agentów korzysta z tych porad.


Złota zasada w telefonicznym umawianiu spotkań

Już wiemy z wyników ankiety, że największym problemem dla 71% agentów ubezpieczeniowych jest dzwonienie do klientów.

Jak wiesz lubię dzielić się wiedzą. Pewnie czytasz ten newsletter, zerkasz na bloga. Może też słuchasz mojego podcastu dla agentów ubezpieczeniowych.

Jednak wielu profesjonalistów e-learningu i trenerów wskazuje webinar jako doskonały sposób na przekazywanie wiedzy. Dlatego też zainwestowałem sporo czasu i środków aby przygotować ten pierwszy webinar dla Ciebie – specjalnie dla agenta ubezpieczeniowego.

Ten webinar jest dla tych agentów którzy szukają skryptów i technik umówiania spotkania przez telefon.

[su_note note_color=”#adcbc3″ text_color=”#000000″]Z webinaru dowiesz się:

Jak umawiać przez telefon spotkania z klientami ubezpieczeniowymi?
Jaka jest złota zasada przy zimnych telefonach ubezpieczeniowych?
Co zrobić aby jak najwięcej wyciągnąć ze swojego dnia dzięki telemarketingowi?
Jak efektywnie pracować jako agent ubezpieczeniowy?[/su_note]

[su_note note_color=”#ffffff” text_color=”#000000″]Podaj email aby otrzymać zapis video z webinaru. [yikes-mailchimp form=”138″]
[/su_note]

Liczba miejsc jest ograniczona.
Webinar potrwa około 20 minut.


Rozmowa telefoniczna z klientem ubezpieczeniowym

Ukończyłeś kurs na agenta ubezpieczeniowego, ale masz wrażenie że powinieneś jeszcze ćwiczyć wykonywanie zimnych telefonów?

Wiesz jak ważne są rozmowy telefoniczne z klientami w pracy agenta ubezpieczeniowego i chcesz się dalej rozwijać na tym polu?

Stresują Cie zimne telefony do klientów i chciałbyś z lepszymi efektami umawiać spotkania przez telefon? Szukasz też przykładów umawiania spotkań przez telefon z klientami.

Ten webinar został przygotowany specjalnie dla Ciebie.

Pierwszy kontakt z klientem ubezpieczeniowym nie należy do łatwych, niezależnie od tego z jakiego schematu czy wzoru rozmowy korzystasz.

Poprzeczka jest podniesiona jeszcze wyżej jeżeli jest to zimny telefon – czyli rozmowa z klientem który nie wiedział o tym że do niego zadzwonimy. Nie spodziewał się kontaktu z naszej strony. Może w ogóle nas nie znać. Może nawet nie mieć potrzeb ubezpieczeniowych.

Ten webinar opowiada o złotej zasadzie zimnych telefonów i umawiania spotkań z klientami ubezpieczeniowymi.

 

Sprawdź też:

9 odpowiedzi na „Webinar: Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach”

  1. […] “Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach” nadal cieszy się olbrzymim […]

  2. […] Więcej informacji o tym webinarze znajdziesz tutaj: czytaj dalej. […]

  3. […] O samym kursie pisałem już na blogu kilka razy. Przedstawiałem cała historię tego jak powstawał kurs (czytaj dalej). Nagrałem też w postaci podcastu rozmowę ze współtwórcą – Mirosławem, o 5 sposobach na dzwonienie do klientów ubezpieczeniowych (czytaj dalej). W związku z kursem, zapraszam też na darmowy webinar “Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach” (czytaj dalej). […]

  4. […] Tutaj możesz zobaczyć webinar “Zimne telefony w ubezpieczeniach – złota zasada“. […]

  5. […] Zasadę tą można poznać podczas webinaru „Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach„ […]

  6. […] to zarejestruj się na webinar „Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami w ubezpieczeniach”. […]

  7. […] Pomocny może być kurs online Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń. Przydatny też może być webinar o zimnych telefonach i umawianiu spotkań. […]

  8. […] był taki „zimny telefon” trochę umawiający spotkanie z klientem ubezpieczeniowym. Ciekawe […]

  9. […] Zobacz video z darmowego webinaru ZŁOTA ZASADA W UMAWIANIU SPOTKAŃ Z KLIENTAMI UBEZPIECZENIOWYMI […]