Agenci ubezpieczeniowi promują się w sieci - marcinkowalik.onlinemarcinkowalik.online

Agenci ubezpieczeniowi promują się w sieci

Zapisz się do bezpłatnego newslettera MARKETING DLA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO.
[yikes-mailchimp form=”15″]
rekomendacja-dariusz-niespodzinski

Nowe źródło klientów na ubezpieczenia dla agenta

Agentom ubezpieczeniowym czytającym ten blog, oraz subskrybentom newslettera nie tak dawno temu złożyłem unikatową propozycję. Wspominałem wtedy

100 zł dla Ciebie za 5 minut Twojego czasu – dokładnie za tekst w którym piszesz jakie oferujesz ubezpieczenia i o co najczęściej pytają Twoi klienci (około 1600 słów)

Artykuły napisane przez agentów miały się pojawiać na ubezpieczeniapoludzku.pl. Dziś z przyjemnością donoszę o pierwszych dwóch odważnych, profesjonalnych agentach ubezpieczeniowych, których wspieram w pozyskiwaniu klientów na ubezpieczenia właśnie poprzez opublikowanie ich tekstów na wspomnianym portalu.

Dariusz Niespodziński – agent ubezpieczeniowy z Bydgoszczy w swoim tekście opatrzonym zdjęciem oraz linkiem do jego strony, stara się tłumaczyć, dlaczego ubezpieczenie drożeje po roku. Edukacja klientów jest również ważną częścią pracy agenta.

pozyskiwanie_klientow_na_ubezpieczenia

Dariusz Niespodziński – agent ubezpieczeniowy z pięcioletnim doświadczeniem z Bydgoszczy, specjalizujący się w ubezpieczeniach OC i majątkowych wyjaśnia dlaczego cena ubezpieczenia rośnie z roku na rok.

Cały artykuł możesz przeczytać tutaj.

checklista-niszaPobierz dokument w PDF „Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia: 50 sposobów dla agentów ubezpieczeniowych i OWCA”. Już dziś możesz wydrukować ten dokument, zabrać go ze sobą i odnaleźć swoją inspirację oraz nowe techniki i metody na zdobywanie i utrzymywanie klientów na ubezpieczenia.

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.