Na początku będą się z Ciebie śmiać (MDAU 099)

[su_note note_color=”#ffffff” note_color=”#FFFF66″ text_color=”#000000″]Dołącz do 1800 agentów. Otrzymuj porady na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych. [yikes-mailchimp form=”175″][/su_note]

Gdy już obdzwonisz wszystkich członków rodziny. Gdy już wszyscy Twoi znajomi dowiedzą się, że zacząłeś pracę w ubezpieczeniach. Gdy już te wszystkie sprawdzone źródła pozyskiwania klientów się wyczerpią. Co wtedy?

Wtedy dobrze jest sobie przypomnieć, że żyjemy w najbardziej korzystnych czasach. Mamy wiele szczęścia. Wcześniej nie można było bez kosztu dotrzeć do dowolnej osoby na świecie i z nią porozmawiać o ubezpieczeniach. 

Jednak najpierw musisz zdobyć jej uwagę… Jej atencję zdobędziesz tylko i wyłącznie poprzez empatię. Tylko słuchając i mówiąc o troskach, problemach Twojego odbiorcy – zdobędziesz jego czas.

Najłatwiej jest zacząć korzystając z genialnego narzędzia które masz w kieszeni. Tak, mówię o Twoim smartphonie.

Nagraj raz w tygodniu krótkie video o tym jak rozwiązałeś jakiś problem ubezpieczeniowy Twojego klienta. Opublikuj na YouTube.

Nie będzie łatwo. Będziesz wątpić czy dobrze wyglądasz. Czy światło jest odpowiednie. Ale tym się nie martw. Ważne, żeby zacząć. Po roku będziesz mieć 52 najlepszych Twoich własnych źródeł sprzedaży. Twoich video-wizytówek.

Aha. Nie licz na to że otoczenie branżowe będzie Cie klepać po plecach. Nie to powinno być Twoim celem. Na początku będą się z Ciebie śmiać.

Tak jest zawsze na początku. Ogół przyzwyczajony do „standardowego” podejścia nie potrafi zrozumieć innowatorów. Ci którzy rozwiązują problemy nieszablonowo, lub wprowadzają innowacje do swojego biznesu zwykle na początku są nierozumiani.

Dodatkowym plusem inwestowania w swoją markę osobistą agenta ubezpieczeniowego jest fakt, że Twoja wartość rośnie niezależnie od tego z jakim towarzystwem ubezpieczeniowym jesteś.

Po jakimś czasie może dojdziesz do najmilszego momentu w tej całej historii. Momentu, który przeżył zaprzyjaźniony ze mną agent z Krakowa, który pozyskuje klientów dzięki mediom społecznościowym. 

Klient kupi ubezpieczenie jeszcze przed samym spotkaniem. Stało się tak dzięki zaufaniu jakie udało się zbudować również poprzez aktywność w mediach społecznościowych.

Więcej takich i podobnych porad na pozyskiwanie klientów przez agentów ubezpieczeniowych publikuję na marcinkowalik.online.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *