7 aplikacji usprawniających pracę agenta ubezpieczeniowego | marcinkowalik.online

7 aplikacji usprawniających pracę agenta ubezpieczeniowego

Pozyskuj nowych klientów ubezpieczeniowych, sprzedawaj więcej ubezpieczeń„ dzięki darmowym poradom. Zarejestruj się aby otrzymywać porady.

W tym wpisie gościnnym Maciej Biegajewski z Insly przedstawia 7 aplikacji usprawniających pracę agenta ubezpieczeniowego. Maciej wystąpił też podczas Szczytu Ubezpieczeniowego z dedykowanym szkoleniem dla agentów.

Oto lista 7 aplikacji, bez których nie wyobrażam sobie pracy agenta ubezpieczeniowego

Gubisz się w nadmiarze zadań i brakuje Ci czasu na drobne przyjemności? Kiedy próbujemy robić zbyt wiele rzeczy na raz to mamy prawo czuć się nieswojo. Na szczęście technologia wspiera nas rozwiązaniami, które pozwalają złapać oddech i zwiększyć produktywność.

Bądź zawsze na bieżąco (Pocket i Feedly)

Kwadrans wolnego między kolejnymi spotkaniami? W sam raz, by przeczytać najważniejsze informacje ze świata i artykuły od inspirujących menedżerów. Żeby produktywnie wykorzystać ten czas, musisz dobrze się zorganizować. Przyda się smartfon i kilka aplikacji.

Ile razy złapałeś się na tym, że masz mnóstwo otwartych kart, bo “przecież kiedyś w końcu wrócę do tego artykułu”? W aplikacji Pocket będziesz mógł przechowywać w łatwy sposób artykuły, których nie masz czasu teraz przeczytać. Jeden przycisk i gotowe!

Feedly z kolei przyda się, gdy chcesz śledzić na bieżąco nowości pojawiające się na danej stronie czy zasubskrybować konkretne słowa kluczowe. Zamiast odwiedzać dziesiątki portali, wszystko dostępne od ręki w jednym miejscu.

Łap doskonałe pomysły i nie pozwalaj im uciec (Evernote)

Wieczorny seans Netflixa i do głowy wpada błyskotliwy pomysł w jaki sposób zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń i rozwinąć multiagencję ubezpieczeń. No cóż… Nie tylko Newtonowi rewolucyjne idee przytrafiają się w nietypowych okolicznościach.

Jak nie pozwolić uciec doskonałemu pomysłowi i zamienić go w kurę znoszącą złote jajka? Z pomocą przyjdzie Evernote, czyli Twój podręczny notatnik na ekranie smartfona. Wystarczy krótka notatka tekstowa, dźwiękowa albo zdjęcie, by wrócić do swojego wynalazku i dopracować go w odpowiednim czasie.

Zarządzaj swoją multiagencją prosto i skutecznie (Insly)

Osobista efektywność to złota cecha w dzisiejszym biznesie. Jeżeli jednak masz zmysł stratega i myślisz długofalowo o rozwoju swoim i swojej firmy to z pasją poszukujesz narzędzi usprawniających pracę.

To możliwe także w multiagencji ubezpieczeniowej. Żywym przykładem są programy dla agentów ubezpieczeniowych, takie jak np. Insly. Dzięki nim możesz prosto i skutecznie zarządzać relacjami z klientami, administrować wystawionymi polisami i pilnować, by na czas poinformować ubezpieczonych o konieczności odnowienia.

W przypadku Insly atutem jest dodatkowo kalkulator składek OC i AC, który w ciągu 3 sekund pozwala obliczyć składki ubezpieczeń komunikacyjnych w kilkunastu TU. Bez wysiłku, bez błędów i bez dodatkowych kosztów!

Wypróbuj Insly przez 14 dni za darmo

Miej wszystko pod kontrolą (Trello)

Nie jesteś już samotnym wilkiem i masz kilka osób, którym możesz delegować zadania? Żeby nie zwariować potrzebujesz dobrego narzędzia do zarządzania zadaniami i wizualizacją procesów.

Świetnym rozwiązaniem jest uwielbiany na całym świecie Trello. Za pomocą paru kliknięć stworzysz swoje pierwsze tablice, a zadania niczym karteczki samoprzylepne będziesz mógł przeciągać do odpowiednich etapów procesu za pomocą metody przeciągnij i upuść.

Oprócz tego przypiszesz do nich odpowiednie osoby, ustalisz datę realizacji i dodatkowe informacje umieścisz w opisie i komentarzach zadania. Voilà – przepis na udaną współpracę gotowy!

Bezpieczeństwo przede wszystkim (KeePass)

W zeszłym roku weszło w życie RODO. Oprócz wielu dodatkowych formalności i zamieszania, nowa ustawa o ochronie danych osobowych miała też swoje pozytywy.

Przez kilka tygodni tematem numer 1 w mediach i rozmowach między agentami ubezpieczeniowymi była kwestia prywatności i sposobów na zabezpieczenie się przed wyciekami czy atakami hakerskimi.

Najczęściej najsłabszym ogniwem w procesie ochrony danych osobowych są ludzie. Do wielu niebezpiecznych incydentów nie doszłoby, gdyby nie słabe zarządzanie hasłami. Narzędzia takie jak KeePass pomagają w prosty i bezpieczny sposób przechowywać hasła.

Zainstalowanie i aktywne korzystanie z menedżera hasła to ważny i fundamentalny krok dla każdego agenta ubezpieczeniowego.

Na czas i we właściwym momencie (Nozbe)

Kiedy wydaje Ci się, że tracisz z zasięgu wzroku wyznaczone cele, a lista zadań do wykonania z każdą godziną zamiast się zmniejszać to powiększa się to… Masz dobre przeczucia i poważny problem!

Czasem nadmiar pracy to jedynie efekt nieprzemyślanej organizacji. Wybawieniem okazuje się sprawdzony system i umiejętne priorytetyzowanie. W tym miejscu pojawia się Nozbe – sprytna aplikacja do zarządzania czasem. Oparta jest na metodologii GTD (Get Things Done). Zacznij organizować swoje zadania w projekty i priorytetyzować najważniejsze sprawy. Wszystko z pomocą kieszonkowego motywatora w postaci aplikacji.

Warto też zapoznać się:

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.