Zobacz na które prelekcje InsurTech Digital Congress się wybieram (MDAU 022)

Zapisz się do bezpłatnego newslettera dla agentów aby odebrać materiały ze szkolenia w Warszawie i aby być powiadomionym o nowych poradach.

Zobacz na które prelekcje InsurTech 2017 się wybieram

Cześć
Nazywam się Marcin Kowalik i pomagam fajnym firmom – w tym agentom ubezpieczeniowym – w marketingu, pozyskiwaniu klientów i sprzedaży.

W podkaście „Marketing dla agenta ubezpieczeniowego” wspominałem już kilkukrotnie o konferencji internetowej Szczyt Ubezpieczeniowy.

InsurTech Digital Congress 2017

Dziś natomiast chciałbym Ci polecić inne wydarzenie – w pełni osadzone w czasie i przestrzeni.
23 i 24 listopada w Warszawie odbędzie się InsurTech Digital Congress 2017. Będzie to spotkanie kluczowych uczestników branży insurtech.

Ale co oznacza pojęcie „insurtech”?

Są to technologie wspierające i usprawniające działanie branży ubezpieczeniowej.
Przykłady?

  • Pozyskiwanie klientów – precyzyjny i bardziej wydajny marketing
  • Big Data – efektywne zbieranie i wykorzystywanie zdobytych informacji w dużych zbiorach danych
  • Telematyka – jako narzędzie do oceny i do minimalizacji ryzyka

 

Specjalnie dla słuchaczy podcastu mam zniżkę na bilety na InsurTech 2017. Przy zakupie na www podaj kod rabatowy „INFIMH5” aby zaoszczędzić na zakupie biletów.
Kod rabatowy jest też na stronie fanów „MarcinKowalik.online” na facebooku w poście o konferencji insurtech2017.

Więcej informacji o programie, prelegentach i o biletach znajdziesz pod adresem http://insurtechcongress.pl/.

W programie kongresu przewidziane są dyskusje panelowe oraz prezentacje pokazująca case study. Celem spotkania jest analiza trendów i kierunków rozwoju sektora ubezpieczeń.

Co ciekawe – kupując bilet na InsurTech 2017 można też wejść na prelekcje FinTech 2017. Jest to równolegle prowadzona konferencja.

Wracając jednak do kluczowego pytania – na które prelekcje InsurTech 2017 planuję się wybrać…

Jako słuchacz podcastu wiesz na pewno że interesuję się marketingiem i sprzedażą. W tym marketingiem i sprzedażą ubezpieczeń.

Nic więc dziwnego, że część konferencji pod hasłem „Nowi klienci – nowe dotarcie – nowy marketing wydaje mi się bardzo atrakcyjna.

Kluczowe pewnie będą case studies.
Studium przypadku numer jeden to Zmiana podejścia do klienta i jego wpływ na rozwiązania – od “nalotów dywanowych” do “partyzantki”. Prelegentami będą Michał Pawlik (Co-Founder and CEO, SMEO SA) oraz Artur Brudnicki, CMO, SMEO.

Drugi case study to prelekcja przygotowana przez przedstawiciela Prudential.

W panelu dyskusyjnym z kolei mają się pojawić ciekawe dla mnie zagadnienia:

• Zmiana dynamiki marketingu, agile marketing — high tempo testing growth
• Jak angażować millenialsów i generation X w procesy rynkowe — modele biznesowe a pokolenie 18-30 lat
• Opieka nad osobami starszymi jako szanse dla sektora ubezpieczeniowego i insurtechow dla nowych produktów
• “click to speak” a marketing przyszłości

Wśród prelegentów panelu dyskusyjnego znaleźli się między innymi:

• Adam Rozwadowski, Prezes Zarządu, EnelMed
• Andrew Hope, Wiceprezes Zarządu, Salesbook
• Marta Kaleńska-Jaśkiewicz, Prezes Zarządu,

Warto też zaznaczyć że podczas InsurTech 2017 będą poruszane poza marketingiem i sprzedaż ubezpieczeń takie tematy jak:

  • Analiza polskiego rynku Insurtech na tle rynków zachodnich
  • Aspekt regulacji dla insurtech i ubezpieczycieli
  • Nowe technologie jako sposób rozszerzenia możliwości dodatkowych usług
  • “Be digital before you go digital” – digitalizacja procesów
  • Analiza danych, machine learning, AI i boty — jakie szanse, zagrożenia?
  • Czy i jak ubezpieczyciele zastosują blockchain?
  • Jaki model współpracy z firmami hightech i startupami?
  • Transakcje na rynku ubezpieczeń

 

Zapowiada się bardzo ciekawa konferencja.
Pamiętaj – Specjalnie dla słuchaczy podcastu mam zniżkę na bilety na InsurTech 2017.
Przy zakupie na www podaj kod rabatowy „INFIMH5” aby zaoszczędzić na zakupie biletów.

Kod rabatowy jest też na stronie fanów „MarcinKowalik.online” na Facebooku w poście o konferencji InsurTech 2017.

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.