Jak opublikować artykuł promujący agenta ubezpieczeniowego na znanym serwisie internetowym (MDAU 021)

[su_note note_color=”#ffffff” text_color=”#000000″]Zapisz się do bezpłatnego newslettera dla agentów aby być powiadomionym o nowych poradach. [yikes-mailchimp form=”76″]
[/su_note]

Partnerem tego odcinka podcastu „Marketing dla agenta ubezpieczeniowego” jest Szczyt Ubezpieczeniowy.

Szczyt Ubezpieczeniowy to 25 szkoleń video przygotowanych przez ekspertów i praktyków ubezpieczeniowych.

Odbierz swój dożywotni dostęp do tych prelekcji video i zaoszczędź 200 zł.
Tutaj odbierzesz dostęp do video szkoleń dla agentów ubezpieczeniowych i podaj kod rabatowy „podcast” przy zakupie.
Liczba kodów rabatowych do wykorzystania ograniczona.

Przedstawiam Ci w postaci audio fragment szkolenia video przygotowanego specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy przez Wojciecha Kłodzińskiego.
Wojtek opowiada w całym 40sto minutowym szkoleniu o tym jak zadbać o to aby strona internetowa agenta ubezpieczeniowego zajęła pierwsze miejsce w Google.

Dziś natomiast usłyszysz bardzo ciekawy fragment o tym jak nie dużym nakładem finansowym umieścić informacje promujące Ciebie jako agenta ubezpieczeniowego w znanych serwisach internetowych.

Z całej video prelekcji Wojtka dowiesz się

Co wpływa na to czy strona internetowa agenta ubezpieczeniowego zajmuje wysokie pozycje w Google?
Najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w Google
Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Co wpływa na to czy słowo kluczowe do pozycjonowania strony jest ważne dla doradcy?
Jak skorzystać z proponowanych fraz do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak szukać inspiracji u konkurencji do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak skorzystać z plannera słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jaką strategię wybrać przy doborze słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak sezonowość zachowań klientów wpływa na dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony agenta ubezpieczeniowego?
Jak umieścić artykuł o Tobie jako o agencie ubezpieczeniowym w zewnętrznym serwisie aby zdobyć link do Twojej strony?
Co to jest pozycjonowanie lokalne dla agenta?
Jak wypozycjonować się ze sprzedażą ubezpieczeń w Google Mapach?
Co to jest NAP i co oznacza dla agenta ubezpieczeniowego?
Co zrobić aby ze swoją wizytówką agenta ubezpieczeniowego wyświetlać się w Mapach Google?
Co jest ważne przy wypełnianiu wizytówki w mapach Google?
Jak jako agent ubezpieczeniowy zdobywać pozytywne opinie w Mapach Google?
Jeden sekret o którym nikt nie wie – co zrobić aby być wyżej w Mapach Google jako agent ubezpieczeniowy?
Jak powiązać stronę internetową agenta ubezpieczeniowego z wizytówką Google Maps
Co zrobić nasza wizytówka doradcy ubezpieczeniowego wyświetlała się jako pierwsza w Mapach Google
Jak wybrać agencję do pozycjonowania strony internetowej agenta ubezpieczeniowego?
Jak rozliczać się z agencją od pozycjonowania strony www agenta ubezpieczeniowego?
Czym jest płatność abonamentowa agencji od pozycjonowania?
Co powinno być w cenie pozycjonowania strony www agenta ubezpieczeniowego?
Jak zabezpieczyć się przed spadkami w wynikach organicznych Google dla strony www agenta ubezpieczeniowego we współpracy z agencją od pozycjonowania?
Co powinno się znaleźć w umowie z agencją od pozycjonowania aby zabezpieczyć agenta ubezpieczeniowego?
Po co pozycjonować stronę internetowa agenta ubezpieczeniowego w Google?

Transkrypcja:

Partnerem tego odcinka podcastu Marketing dla agenta ubezpieczeniowego jest Szczyt Ubezpieczeniowy. Szczyt Ubezpieczeniowy to 25 szkoleń video przygotowanych przez ekspertów i praktyków ubezpieczeniowych. Odbierz swój dożywotni dostęp do tych prelekcji video i zaoszczędź 200 zł.

Wejdź na: www.SzczytUbezpieczeniowy.pl/VIP i podaj kod rabatowy: „podcast” przy zakupie. Liczba kodów rabatowych do wykorzystania jest ograniczona.

Hej, z tej strony Marin Kowalik. Pomagam fajnym firmom – w tym agentom ubezpieczeniowym – w marketingu, pozyskiwaniu klientów przez Internet czy też w sprzedaży.

Przedstawiam Ci dzisiaj w postaci audio fragment szkolenia video, przygotowanego specjalnie na Szczyt Ubezpieczeniowy przez Wojciecha Kłodzińskiego.

Wojtek w całym 40-minutowym szkoleniu opowiada o tym, jak zadbać o to, aby strona internetowa agenta ubezpieczeniowego zajęła pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google.

Dziś natomiast usłyszysz bardzo ciekawy, moim zdaniem, fragment tego szkolenia o tym, jak niedużym nakładem finansowym umieścić informacje promujące Ciebie właśnie, czyli agenta ubezpieczeniowego, w znanych serwisach internetowych. Zapraszam.


Wojciech – fragment szkolenia:
Jeszcze jest coś takiego jak content marketing zewnętrzny. Kiedyś robiliśmy, powiedzmy, takie artykuły: „Jak wybrać agencję SEO?”. Wy możecie mieć: „Jak wybrać agencję ubezpieczeniową?”. Zapłaciłem ok. 100 zł w marcu 2016 roku za umieszczenie artykułu w Dzienniku Internautów. Na takim portalu wyświetla się mój artykuł.

Ten artykuł zawiera wiele słów kluczowych i na końcu jest dopisek, że jeśli ktoś jest zainteresowany współpracą, to może przejść do naszej platformy PromoPager i nawiązać z nami współpracę.


Natomiast tak naprawdę najważniejszą częścią tego artykułu jest właśnie ten link. Ten link, opleciony całym artykułem i słowami kluczowymi w otoczeniu właśnie tej treści, powoduje, że nasza strona – PromoPager w tym przypadku – jest lepiej wypozycjonowana.

Im więcej takich nowych artykułów będziecie umieszczali w Internecie, tym Google będzie dostrzegało, że Wasza strona jest coraz bardziej popularna i będzie pięła się w wyszukiwarce.


Możemy wykorzystać do tego np. WhitePress. Jest to serwis, który udostępnia możliwość wykupienia artykułów. Polecam założyć sobie konto i żebyście Wasze artykuły umieszczali za pomocą WhitePressa na serwisach typu Dziennik Internautów.

Wyszukajcie sobie oczywiście w swojej branży kilkaset serwisów powiązanych tematycznie i możecie wtedy na nich umieszczać Wasze artykuły.
Tak że mamy content marketing wewnętrzny i content marketing zewnętrzny. Wewnętrzny, czyli w obrębie naszej strony w formie artykułów, porad.

Natomiast zewnętrzny jest wtedy, kiedy mamy jakiś serwis lub portal tematyczny i na nim umieszczamy nasz artykuł. Jest to artykuł sponsorowany, oczywiście za niego musimy zapłacić. Im lepszy portal, tym wiadomo – stawka rośnie.

W podkategorii na Onecie czy Interii można gdzieś za ok. 1500 zł dodać artykuł. Też to PR-owo można później wykorzystać, że Onet pisze na temat naszych produktów – podwyższa to na pewno prestiż i zaufanie.


Napisanie artykułu – jeśli nie macie czasu, żeby pisać taki rozbudowany artykuł – można zlecić copywriterom. Jest to koszt zazwyczaj od 100 do 300 zł. Jeśli artykuł ma być sensowny i napisany przez osobę, która się zna na Waszej branży ubezpieczeniowej, to warto jest zapłacić nawet i 300 zł.

Ale żeby ten artykuł świadczył o Waszej wiedzy, a nie był to artykuł tani, który później się okaże, że ma błędy i jeszcze zaniża Wasz PR i autorytet.

4 odpowiedzi na „Jak opublikować artykuł promujący agenta ubezpieczeniowego na znanym serwisie internetowym (MDAU 021)”

  1. […] Jak opublikować artykuł promujący agenta ubezpieczeniowego na znanym serwisie internetowym (MDAU … […]

  2. […] Jak opublikować artykuł promujący agenta ubezpieczeniowego na znanym serwisie internetowym (MDAU … […]

  3. […] Jak opublikować artykuł promujący agenta ubezpieczeniowego na znanym serwisie internetowym (MDAU … […]