Jak sprzedawać na Instagramie? (MDAU 067)

[su_note note_color=”#ffffff” text_color=”#000000″]Dołącz do 1800 sprytnych agentów i otrzymuj porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych. [yikes-mailchimp form=”129″]
[/su_note]

Tutaj znajdziesz darmowe bilety na III internetowy Szczyt Ubezpieczeniowy.

Tutaj znajdziesz video szkolenie Pawła Tkaczyka dla agentów ubezpieczeniowych.

 

Cześć.

Jak sprzedawać na Instagramie? Odpowiedź na to pytanie będzie przewrotna, będzie pewnie na koniec tego video. To video będzie krótkie, trochę też autoironiczne.

Ponieważ, gdy ktoś mnie pyta, czy inwestować w kampanie influencer marketingu np. na Instagramie, ja zwykle odpowiadam: „to zależy od grupy docelowej tego influencera, w którego chcesz inwestować itd.”.

Natomiast parę dni temu przytrafiła mi się śmieszna historia. Śmieszna z powodu właśnie tego mojego sceptycznego podejścia do marketingu na Instagramie i do influencer marketingu.

Influencer marketing

Otóż Paweł Tkaczyk – znana postać, ekspert w opowiadaniu historii, w budowaniu marki osobistej w mediach społecznościowych – opublikował na swoim Instagramie, bez żadnego linku, po prostu zdjęcie do ciekawej, moim zdaniem, książki.

Visual storyteling – Monika Górska

Książki opowiadającej o tym, jak opowiadać historie za pomocą video. I ja byłem, podejrzewam, jedną z wielu osób, klientów, którzy kupili tę książkę właśnie w wyniku tej rekomendacji ze strony Pawła Tkaczyka.

No i teraz można by powiedzieć: „tak, Paweł ma olbrzymią liczbę followersów, jest ekspertem, jest znaną marką osobistą, to się wszystko zgadza”.

Jak sprzedawać na Instagramie?

Więc jeżeli miałbym krótko odpowiedzieć na pytanie: „jak sprzedawać na Instagramie?”, to bym powiedział: „najpierw zbuduj na Instagramie relację ze swoją grupą docelową, z potencjalnymi klientami”.

Marka osobista agenta ubezpieczeniowego i budowanie relacji

I to się tyczy zarówno agentów ubezpieczeniowych budujących relacje i pozyskujących klientów na Instagramie czy też pośredników ubezpieczeń, pośredników nieruchomości i wszystkich innych.

Mówię o Instagramie, ponieważ 21 listopada 2019 roku odbędzie się już trzecia edycja internetowego Szczytu Ubezpieczeniowego.

A tam wśród prelegentów m.in. Beata Gut – agentka ubezpieczeniowa, która opowie właśnie o tym, jak buduje swoją markę osobistą agenta ubezpieczeniowego na Instagramie.

Darmowe bilety na ten trzeci internetowy Szczyt Ubezpieczeniowy są już dostępne na: szczytubezpieczeniowy.pl

 

Miłego dnia.