Tytuł książki z historiami o sprzedaży ubezpieczeń (MDAU 065) | marcinkowalik.online

Tytuł książki z historiami o sprzedaży ubezpieczeń (MDAU 065)

Tytuł książki z historiami o sprzedaży ubezpieczeń

Pozostaw swój email aby otrzymać powiadomienie w chwili gdy książka z historiami sprzedaży ubezpieczeń będzie gotowa.

Marcin: Cześć. Ci z Was, którzy są uważni, gdzieś uważnie obserwują mój fanpage na Facebooku czy też mój Instagram wiedzą, że zadałem Wam jakiś czas temu pytanie, jak powinna się nazywać pewna książka? I dzisiaj siedzę z Andrzejem Kochańskim – mistrzem słowa, człowiekiem, który kiepski tekst, kiepski tytuł, kiepski call to action, nawołanie do działania, zamienia w lepsze nawołanie do działania, w lepszy tytuł i w lepsze słowo.

Więc teraz chciałbym, żebyśmy chwilę porozmawiali o tym, jak powinna się nazywać książka, nad którą pracujemy. Książka ma jedno podstawowe zadanie – ma zebrać  historie o tym, jak sprzedawać ubezpieczenia. To będą historie zebrane od różnych autorów, od różnych praktyków biznesu, sprzedaży, marketingu.

To będą prawdziwe historie. I po to, żeby ta książka trafiła do właściwych ludzi, czyli do Was, mam uprzejmą prośbę – skomentujcie pod tym filmem, który z tych tytułów, które za chwilę wymienimy z Andrzejem, najlepiej się nadaje. Albo inaczej – książkę pod jakim tytułem byście najchętniej kupili? Bo to jest ważne.

 

Andrzej: Cześć. Jest kilka potencjalnych tytułów książki Marcina, która niedługo może się już pojawić. Wszystko zależy od szybkości Waszej reakcji na zaproponowane tytuły. Jest ich kilka i będę wymieniał je po kolei.

 

  1. Sto historii o tym, jak skutecznie sprzedawać w ubezpieczeniu
  2. Jak sprzedawać ubezpieczenia? Sto historii od praktyków z branży
  3. Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia? Sto historii od praktyków z branży – to chyba nam się powtórzyło. Nie, jedno słowo. Jedno słowo robi różnicę.
  4. Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia? Sto historii z życia wziętych
  5. Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia? Sto przykładów z życia wziętych
  6. Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia? Sto przykładów od praktyków z branży
  7. Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia? Sto prawdziwych historii, które pomogą Ci być lepszym agentem

 

Marcin: Ok. I to, co pewnie zauważyliście, to to, że tam się przewijają podobne sformułowania. Przede wszystkim zależy nam na tym, żeby pokazać, że jest tam sporo tych historii, bo te prawdziwe historie stoją za tą książką. Będzie ich 100, można mi będzie pomóc.

To to jest pierwszy element, który się powtarza.

Drugi element to jest to, że są to historie właśnie od praktyków biznesu. A trzeci, oczywisty, ale o nim też trzeba powiedzieć, to to, że one dotyczą sprzedaży ubezpieczeń.

Więc Andrzej trochę mi pomógł, ale trochę mi też stworzył problem, wyzwanie, bo trzeba teraz wybrać. A żeby wybrać, to ja potrzebuję Waszego wsparcia, więc uprzejmie proszę – komentujcie pod tym filmem. Napiszcie w komentarzu – książkę pod którym z tych tytułów byście najchętniej kupili? Czekamy na Waszą pomoc.

 

Andrzej: Dzięki.

 

Marcin: Dzięki.

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.