Pobierz bezpłatnie i zapisz się do bezpłatnego newslettera dla agentów aby być powiadomionym o nowych poradach. :

50 sposobów na pozyskiwanie klientów przez agenta ubezpieczeniowego (ebook) 90 zł 0 zł


Jak sprzedawać ubezpieczenia?

Stworzyliśmy razem na żywo kalendarz ubezpieczeniowy.
Zebraliśmy wiedzę społeczności i spisaliśmy razem w którym miesiącu jakie ubezpieczenia oferować.
Do tego dodaliśmy święta czy międzynarodowe dni które mogą być okazjami do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych.

Kalendarz ubezpieczeniowy

[su_note note_color=”#ff0000″ note_color=”#ffffff” text_color=”#000000″]
Prezent do pobrania
Kalendarz ubezpieczeniowy w PDF do pobrania
Kalendarz ubezpieczeniowy stworzony przez społeczność ubezpieczeniową.

UWAGA! Aby otrzymać prezent, mam uprzejmą prośbę, napisz odpowiedź na pytanie w komentarzu pod tym wpisem: 

Jaką inspirację do działań znalazłeś w tym powyższym materiale video?

Jakie wnioski wyciągnąłeś z tego materiału video dla swojego biznesu?

WAŻNE:

Zostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz ode mnie maila (w ciągu 24h) z linkiem do kalendarza ubezpieczeniowego w PDF z tego nagrania. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji „odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.

Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres e-mail, ponieważ na ten adres zostanie wysłany link do PDFa z kalendarzem.

Proszę, zapoznaj się z powyższymi dwoma akapitami zanim dodasz komentarz.

[/su_note]

78 odpowiedzi na „Kalendarz Ubezpieczeniowy”

  1. Awatar Miroslawa Wilk
    Miroslawa Wilk

    Ubezpieczenia na zycie caly rok, przejrzeć dokladnie ubezpieczenia dedykowane

    1. Awatar Ksenia
      Ksenia

      Tworzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w social media,

      1. Awatar Marta
        Marta

        O właśnie!

        1. Awatar Andrzej
          Andrzej

          Social media są bardzo ważną sprawą. Właśnie zaczynam.

      2. Awatar Anna

        systematyczne „)

  2. Awatar Joanna
    Joanna

    Ze szkoleń Generali

    1. Awatar Maria
      Maria

      Że warto planować z wyprzedzeniem treści w SM ?

      1. Awatar Joanna
        Joanna

        Zgadzam się

    2. Awatar Agnieszka
      Agnieszka

      Niesamowita pomoc przy tworzeniu postów. Zdarza się, że brakuje pomysłów a teraz wszystko usystematyzowane.
      Marcin robisz świetną robotę!

    3. Awatar Magda
      Magda

      Zaniedbałam rolne!!

      1. Awatar Bartosz
        Bartosz

        Sukces to planowanie. Bez planu możliwa tylko porażka.

        1. Awatar Anna
          Anna

          Tez sie tego ucze

        2. Awatar DOROTA SZWARC
          DOROTA SZWARC

          systematyczność planowanie i dobre programy…

    4. Awatar Adia
      Adia

      Proste rozwiązania są najlepsze

  3. Awatar Kuba
    Kuba

    Zająć się życiem.

  4. Awatar Emil Giers
    Emil Giers

    Rozszerzenie swojej wiedzy na temat ubezpieczeń które mogą być oferowane w moich 'gorszych’ miesiącach.

  5. Awatar Marcin
    Marcin

    Szczyt ubezpieczeniowy:-)

    1. Awatar Roman
      Roman

      Bardzo interesujący kalendarz. Podoba mi się! Od razu pojawia się motywacja do działania na własnym fanpage na Facebooku!

  6. Awatar Katarzyna

    Rozwój od zera agencji bez profesjonalnego wsparcia wymaga dużo dużo pracy. Kalendarz z pewnością pomoże w planowaniu kampanii reklamowej, chociażby na lokalnym rynku.

    1. Awatar Artem
      Artem

      Uzupełnienie wiedzy o ubezpieczeniach.

  7. Awatar Iwona Biegańska
    Iwona Biegańska

    Ten kalendarz wg mnie to super narzędzie do jeszcze lepszego planowania czasu pracy, co powinno się przełożyć na lepszą o skuteczniejszą pracę

    1. Awatar Jola

      Zaoszczędzony w ten sposób czas można spożytkować na inne działania.

  8. Awatar Lukasz
    Lukasz

    Wykorzystywanie zniżek dopasowanych do produktów, które będą bardziej chodliwe w danym miesiącu.

  9. Awatar Marta
    Marta

    super sprawa

  10. Awatar BEATA
    BEATA

    Witam, ja jestem początkującym agentem, więc dla mnie takie narzędzie będzie bardzo pomocne, otwiera jak dla mnie dużo nowych możliwości, skupię się mocno na cross selingu, na podstawie kalendarza bede rozmowiac z klientem o produkcie przypisanym na dany miesiąc.

  11. Awatar Michał
    Michał

    Wykorzystanie kalendarza w tworzeniu postów marketingowych z wyprzedzeniem

  12. Awatar Radosław
    Radosław

    Super

  13. Awatar Kamil
    Kamil

    Bardzo przydatne narzędzie w kontekście planowania pracy.

  14. Awatar Mateusz
    Mateusz

    Kalendarz jest dla mnie inspiracją do tworzenia materiałów w mediach społecznościowych. Zwłaszcza kiedy np brakuje pomysłu o czym teraz napisać.

  15. Awatar Paulina
    Paulina

    Warto uporządkować swoje działania w SM

  16. Awatar Piotr
    Piotr

    Proszę o kalendarz

  17. Awatar Kasia
    Kasia

    Wszystkie Twoje posty inspirują mnie do działania , wzbudzają chęć nauki i do nabycia umiejętności wykorzystania social mediów do promowania swojej działalności … a kalendarz jest bardzo pomocnym narzędziem

  18. Awatar Magdalena
    Magdalena

    Proszę o przesłanie kalendarza 🙂

    1. Awatar Roman
      Roman

      Bardzo interesujący kalendarz. Podoba mi się!

  19. Awatar Karolina
    Karolina

    Pomoc w pozyskiwaniu klientów i pomysł na reklamę dla biura 🙂

  20. Awatar Urszula Botulińska
    Urszula Botulińska

    Taki kalendarz to inspiracja do nowych działań i uporządkowanie dotychczasowych.
    Dzięki za pomysły.

  21. Awatar Piotr

    Ogromną bazę pomysłów na posty

  22. Awatar Adam
    Adam

    Jestem ciekawy na ile moje pomysły dublują się z pomysłami autora 🙂

  23. Awatar Patryk
    Patryk

    Zarys pomysłów na aktywniejsze wykorzystanie social mediów. Dodatkowo warto skupić się realnie na odpowiednim zaplanowaniu działań z wyprzedzeniem.

  24. Awatar Mateusz
    Mateusz

    Witam, jestem początkującym agentem, który inspiracje do pracy czerpie z Twojego kanału, wykonujesz kawał dobrej roboty. Kalendarz z pewnością byłby wykorzystywanym przeze mnie narzędziem.
    Pozdrawiam.

  25. […] na marcinkowalik.online/kalendarz i poznajesz cały plan na 12 miesięcy. Miłego […]

  26. Awatar Tymoteusz Moczulewski
    Tymoteusz Moczulewski

    Skupić się na aspektach ubezpieczeń które w danym momencie są potrzebne moim klientom właśnie teraz 🙂

  27. Awatar Robert
    Robert

    Przyda się do planowania akcji marketingowych

  28. Awatar Marcin
    Marcin

    Super materiał. Moją główną inspiracją jest planowanie działań w poszczególnych okresach roku. Chociaż jak ktoś jest w czymś dobry to przez 365 dni w roku będzie umiał to sprzedać 🙂

  29. Awatar Sandra
    Sandra

    Zdecydowanie przysiąść do życia 🙂

  30. Awatar Waldek
    Waldek

    super sprawa

  31. Awatar Waldek
    Waldek

    Że warto planować z wyprzedzeniem treści w sieci ?

  32. Awatar Paulina
    Paulina

    Warto mieć wszystko poukładane i zaplanowane dużo wcześniej. Wiedza odnośnie skłonności klientów do zakupów jest bardzo ważna.

  33. Awatar Klementyna
    Klementyna

    Jestem poczatkujaca:) masa inspirujacych wskazówek Pozdrawiam

  34. Awatar Mariusz

    Życiówka ciężka ale wdzięczna

    1. Awatar Klaudia
      Klaudia

      Dobry pomysł z tym kalenadzrem, włąśnie zgodnie z nim zamierzam zaplanować posty na najbliższy czas

  35. Awatar Urszula
    Urszula

    Bardzo dobry pomysł i wsparcie, szczególnie dla początkujących agentów.

  36. Awatar Iwona
    Iwona

    Systematyczność jest najważniejsza 🙂

  37. Awatar Sebastian
    Sebastian

    Inspiracja do systematycznego działania w social media i przygotowania planu działania.

  38. […] Agenci wskazali też ubezpieczenia które są kupowane też przez cały rok: Ubezpieczenia na życie, grupowe dla firm, posagowe na chrzciny, ubezpieczenia mienia, OC zawodowe, mieszkania. Cały kalendarz, wraz z nagraniem video z transmisji podczas której powstawał, wraz z komentarzami agentów jest dostępny pod adresem marcinkowalik.online/kalendarz. […]

  39. […] Wtedy właśnie, dzięki „grupowej mądrości” ludzi z branży ubezpieczeniowej powstał Kalendarz Ubezpieczeniowy. […]

  40. Awatar Katarzyna Michalska
    Katarzyna Michalska

    Wartościowy materiał. Przede wszystkim przyda mi się umiejętność sensownego rozplanowania postów. Unikanie chaosu, pisanie treści we właściwym czasie.

  41. Awatar andrzej
    andrzej

    Planowanie to podstawa dobrego działania.

  42. Awatar Ewa
    Ewa

    do tej pory było brak systematyczności we wpisach na social mediach z kalendarzem mogę zaplanować

  43. Awatar Kamila
    Kamila

    Kalendarz ubezpieczeń to super rzecz. Można zaplanować sobie pracę.

  44. Awatar Ann
    Ann

    Planowanie jest najważniejsze żeby zoptymalizować pracę.

  45. Awatar Karolina

    Myślę że najważniejszą rzeczą do której mnie zainspirował ten live to przede wszystkim systematyczność w publikowaniu postów oraz pomysły na te posty 🙂

  46. […] niektórych klientów, które opisałem w Kalendarzu Ubezpieczeniowym (do pobrania marcinkowalik.online/kalendarz), w kontekście wysyłanych e-maili dochodzi tu jeszcze jeden punkt. Polacy w różnych miesiącach […]

  47. Awatar Błażej

    Plan trzeba mieć zawsze

  48. Awatar Małgorzata
    Małgorzata

    Pomysły na posty, szczególnie dotyczące sprzedaży życia 🙂

  49. Awatar Kris
    Kris

    Warto planować i wykorzytwywać naturalne okoliczności

  50. Awatar Magda
    Magda

    Bardzo przydatne narzędzie dla agentów 😉

  51. Awatar Mariusz
    Mariusz

    Poproszę kalendarz

  52. Awatar Mariusz
    Mariusz

    Poproszę ten kalendarz

  53. Awatar Krystian
    Krystian

    Do planowania kampanii marketingowych z wyprzedzeniem 🙂

  54. Awatar Ewelina
    Ewelina

    Planowanie to podstawa 🙂

  55. Awatar Agata
    Agata

    Świetny pomysł! Chętnie zerknę w kalendarz ubezpieczeniowy ! 🙂

  56. Awatar Monika
    Monika

    Świetny pomysł i motywacja na ogarnięcie mediów społecznościowych.

  57. Awatar Jagoda
    Jagoda

    Teraz wiem jakie ubezpieczenia dosprzedawać do życiówek w konkretnym miesiącu!

  58. Awatar AP
    AP

    Poszerzyło mi to pole do działania, jednak SM to przyszłość i tam trzeba się kierować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *