Jak nie tracić czasu w Internecie: Facebook, Instagram (Kowalik codzienny 001) | marcinkowalik.online

Jak nie tracić czasu w Internecie: Facebook, Instagram (Kowalik codzienny 001)

Transkrypcja:

1
00:00:00,703 –> 00:00:04,704
Cześć! Jak nie tracić czasu w Internecie, w mediach społecznościowych, na Facebooku.

2
00:00:04,800 –> 00:00:06,131
Dzisiaj sprzedam Ci fajny tip!

3
00:00:06,331 –> 00:00:15,085
Jak to zrobić? Media społecznościowe mogą być świetne. Mogą pozyskiwać klientów. Mogą pomaga w pozyskiwaniu klientów

4
00:00:15,285 –> 00:00:17,285
ale mogą też być pożeraczem czasu.

5
00:00:18,690 –> 00:00:20,690
Jak to zrobić żeby tego błędu nie popełniać, żeby nie tracić tego czasu.

6
00:00:22,285 –> 00:00:23,087
Rozwiązanie jest bardzo proste.

7
00:00:23,287 –> 00:00:32,287
Wyłączasz w telefonie wszystkie powiadomienia z aplikacji typu Facebook, Messenger, Whatsapp, Instagram, Tinder i wiele innych.

8
00:00:32,720 –> 00:00:42,253
i korzystasz z tych aplikacji wtedy, kiedy masz na to ochotę. Wieczorem, kiedy wracasz do domu z pracy tramwajem, samochodem czy innym

9
00:00:42,453 –> 00:00:49,217
samochodem może nie. Czy innym środkiem lokomocji. W ten sposób Ty decydujesz kiedy korzystać z tych mediów.

10
00:00:49,417 –> 00:00:54,417
A w czasie kiedy z nich nie korzystasz pozyskujesz klientów, sprzedajesz ubezpieczenia, robisz biznes.

11
00:00:56,573 –> 00:01:01,573
W linku w opisie znajdziesz szkolenia video dla agentów ubezpieczeniowych jak wykorzystać Facebook albo media społecznościowe

12
00:01:01,992 –> 00:01:05,570
do pozyskiwania klientów albo sprzedaży. Cześć!

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.