Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych i zwiększać sprzedaż dzięki video (Kowalik Codzienny 020) | marcinkowalik.online

Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych i zwiększać sprzedaż dzięki video (Kowalik Codzienny 020)

Dołącz do 1800 sprytnych agentów i otrzymuj porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych.

Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych i zwiększać sprzedaż dzięki video

Transkrypcja:

 

Cześć.

Szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych w Poznaniu

Jest poniedziałek, dwa dni po pierwszym lokalnym Szczycie Ubezpieczeniowym w Poznaniu. Ja miałem krótką rozmowę z jednym z prelegentów tego Szczytu – Marcinem Konopką – i zastanawialiśmy się, co się złożyło na taki sukces tego wydarzenia, tego Szczytu Ubezpieczeniowego, konferencji dla agentów, bo pojawiło się 120 osób.

Tak naprawdę 120 osób kupiło bilety na wydarzenie, w którym uczestniczyło po raz pierwszy. Nigdy wcześniej nie było Szczytu Ubezpieczeniowego w Poznaniu.

Jak video zwiększa sprzedaż na Facebooku

Tak się zastanawialiśmy skąd taki sukces tego wydarzenia i doszliśmy do wniosku, że wszystko wskazuje na to, że to, co miało wpływ na to, że tak dobrze to wyszło, to video. Video, które było taką główną wizytówką, główną grafiką przy wydarzeniu na Facebooku.

Gdy ktoś dołączał do wydarzenia na Facebooku – lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Poznaniu, 25 maja tego roku – to nie widział statycznego obrazka, tylko widział video. Video, które było tak naprawdę zarchiwizowanym Szczytem w Szczecinie.

Czyli już można było zobaczyć, jaki jest klimat, jaka jest atmosfera, że ludzie są uśmiechnięci, że są fajni prelegenci, że wszystko jest na profesjonalnym poziomie w fajnej, konferencyjnej atmosferze. I w tym video też było jasno powiedziane, czego możesz się spodziewać na tym lokalnym Szczycie Ubezpieczeniowym, na tej lokalnej konferencji.

Networking, giełda pracy, merytoryczna wiedza dla agentów

Że możesz się spodziewać po pierwsze – networkingu, po drugie – wiedzy od praktyków. Po trzecie – giełdy pracy i tej wymiany doświadczeń z innymi agentami ubezpieczeniowymi.

I wszystko wskazuje na to, że właśnie to video tak bardzo pomogło Szczytowi Ubezpieczeniowemu.

Więc odpowiedź na pytanie: „jak dzięki video sprzedawać ubezpieczenia i pozyskiwać klientów?” jest taka: dokumentuj poprzez video tę swoją drogę, jaką przebywasz jako agent ubezpieczeniowy.

Dokumentuj jak pomagasz swoim klientom ubezpieczeniowym, dokumentuj swoją drogę poprzez video, jak Twój biznes ubezpieczeniowy rośnie, jak się szkolisz, ale też jak odpoczywasz. I to wszystko – krok po kroku, dzień po dniu, video po video – wrzucaj na swój YouTube, na Facebooka.

Nie przejmuj się tym, że nie masz makijażu, że nie zawsze zdążysz się ogolić, że nie ma najlepszego oświetlenia albo że czasami w tle chodzą jacyś przechodnie.

To jest najmniej ważne. Dzień po dniu, video po video, film po filmie i dokument po dokumencie. Zobaczysz, że za rok – po 365 dniach – będziesz miał stałą publiczność i mam nadzieję, że też stałych nowych klientów.

Do zobaczenia, cześć.

 

 

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.