blog - marcinkowalik.onlinemarcinkowalik.online

Ubezpieczenia krzyżowe

Ubezpieczenie krzyżowe to hasło które wyniosłem jako jedno z ważniejszych z sobotniego spotkania z agentami ubezpieczeniowymi w wrześniu w Poznaniu.

Konferencję zapowiadałem na blogu na przykład tutaj: [257] Których agentów i autorów książki spotkasz podczas konferencji 23.09 w Poznaniu.

23go września odbyła się bowiem konferencja “Jak sprzedawać ubezpieczenia”.

Poniżej znajdziesz program tej konferencji:

10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:10 Anna Jabłońska – Nowoczesne technologie, kanały komunikacji i ich skuteczność w sprzedaży ubezpieczeń
10:40 Andrzej Kowerdej – Klient ma zawsze rację
11:10 Jakub Szydłowski – Dlaczego nasze doświadczenia życiowe są najlepszym argumentem do sprzedaży ubezpieczeń
11:40 Marcin Konopka – Jak sprzedawać na konkurencyjnym rynku
12:10 Dłuższa przerwa na networking, zdjęcia, relacje
13:00 Ewelina Kałużna – W życiu piękne są tylko chwilę – wykorzystaj je do promowania swojego biznesu na Facebooku
13:30 Jakub Matwiejew – Kompleksowy Doradca Przyszłości
14:00 Bartosz Borzymowski – Analiza potrzeb klienta a sukces w sprzedaży ubezpieczeń
14:30 Krótka przerwa
14:45 Monika Zmudziejewska – Jak prowadzę rozmowę z klientem JDG, aby go zabezpieczyć finansowo
15:15 Marcin Kowalik – Gdzie nas dalej zaprowadzi ta książka?
15:30 Zakończenie prelekcji, networking

Ubezpieczenie na życie dla wspólników w spółce

Podczas konferencji i spotkania z autorami książki “Jak sprzedawać ubezpieczenia” 23.09.2023 w Poznaniu, poznałem bardzo ciekawy punkt widzenia na ubezpieczenia, jednej z prelegentek.

Monika Zmudziejewska, współautorka książki “Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych” opowiadała o tym dlaczego warto pochylić się nad przedsiębiorcami, jako klientami ubezpieczeniowymi.

Wywiad z Moniką możesz znaleść tutaj: [252] Jak sprzedawać ubezpieczenia: Monika Zmudziejewska

Ubezpieczenie wspólników

Jak się okazuje, ubezpieczenie krzyżowe – jako zabezpieczenie dla wspólników spółki jest bardzo potrzebnym rozwiązaniem.

Na ubezpieczeniapoludzku.pl znajdziemy kluczowe informacje o ubezpieczeniach krzyżowych:

Ubezpieczenie krzyżowe to ubezpieczenie które chroni wzajemnie wspólników spółki, którzy krzyżowo są zarówno ubezpieczeni i uposażeni. W ramach ubezpieczenia krzyżowego wystawiane są dwie lub więcej polis na życie.
Dzięki temu, jeżeli jeden ze wspólników w spółce umrze, spółka uniknie wykorzystania własnych środków. Nie będą też potrzebne kredyty.

Pierwszy lead ubezpieczeniowy dla multiagencji w Wielkiej Brytanii

28 maja 2021 pozyskałem pierwszy lead ubezpieczeniowy na ubezpieczenie na życie w UK.

Gdy piszę ten tekst – 5go czerwca, leadów ubezpieczeniowych jest już kilka. Co jak na rozkręcającą się dopiero kampanię rokuje całkiem dobrze.

Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych

To efekt współpracy jaką uruchomiliśmy razem z multiagencją obsługującą Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii.

Agenci – Polacy z UK, skontaktowali się ze mną na początku roku 2021.

Jak pozyskać klientów na ubezpieczenie na życie

Przed nami stało kilka utrudnień.

Nie mogliśmy pokazywać twarzy ani danych osobowych agentów.

Nie mogliśmy wskazywać na konkretne towarzystwo ubezpieczeniowe.

Co ważne – dane od ewentualnych klientów zainteresowanych ubezpieczeniem na życie w UK – czyli leady ubezpieczeniowe, zbierałbym ja.

Musieliśmy więc podpisać umowę o podpowierzeniu danych osobowych.

Sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych

Kiedyś to opiszę dokładniej, ale na początku uruchomiłem kilka sposobów na pozyskiwanie klientów na polisy na życie w UK:

  • kampania płatnych reklam na Facebooku
  • odpowiednio przygotowane wpisy na stronie www, np: polisa na życie w UK
  • kampania płatnych reklam w Google Ads
  • odpowiednie grupy na Facebooku

Jeżeli chcesz abym też dla Ciebie pozyskiwał klientów na ubezpieczenia na życie, lub inne rodzaje ubezpieczeń – napisz do mnie tutaj.

Czego uczy nas blokada Trumpa na Twitterze i Facebooku? (MDAU 173, Kowalik Codzienny)

Wykorzystaj ponownie swoje posty z przeszłości aby pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych (MDAU 172, Kowalik Codzienny)

Checklista idealnego posta ubezpieczeniowego na Facebooku (MDAU 171)