Tworzymy kurs o marketingu ubezpieczeń na Facebooku

Jak sprzedawać ubezpieczenia w Social Media?

Zarejestruj się do newslettera aby otrzymywać darmowe porady jak zdobywać więcej klientów na ubezpieczenia.

rekomendacja-dariusz-niespodzinski

Marcin Kowalik i Marcin Puś pracują nad kursem o pozyskiwaniu klientów na ubezpieczenia poprzez social media.

Facebook i marketing agenta ubezpieczeniowego w tej sieci społecznościowej są dla Was ważne.
Jest to do zaobserwowania zarówno wśród Waszych zapytań wysyłanych emailem, pojawiających się podczas rozmów telefonicznych oraz wśród odpowiedzi udzielanych w ankiecie.
I szczerze mówiąc nie dziwie się Wam. Social media marketing dla agenta ubezpieczeniowego nie jest łatwy. Z jednej strony chcemy widzieć efekty – więcej klientów, więcej fanów, pozytywne komentarze, budowanie relacji. A z drugiej strony wszystko to jest bardzo czasochłonne.

Social Media Marketing w ubezpieczeniach

W ankiecie wypełnianej przez agentów ubezpieczeniowych na marketingdla.pl, aż 28% z Was wskazało że właśnie Social Media Marketing stanowi największe wyzwanie przy pozyskiwaniu klientów.

Która z aktywności stanowi dla Ciebie największe wyzwanie przy pozyskiwaniu klientów?

Która z aktywności stanowi dla Ciebie jako dla agenta ubezpieczeniowego największe wyzwanie przy pozyskiwaniu klientów?

Agent ubezpieczeniowy i Social Media Marketing.Wyniki ankiety przeprowadzonej pośród agentów ubezpieczeniowych. Pytanie brzmiało: „Która z aktywności stanowi dla Ciebie jako dla agenta ubezpieczeniowego największe wyzwanie przy pozyskiwaniu klientów?”

Postanowiłem więc pomóc doradcom ubezpieczeniowym w uporządkowaniu i poprawieniu swoich działań marketingowych na Facebooku. Przygotowujemy obecnie kurs marketingu na Facebooku specjalnie dla agentów ubezpieczeniowych.

Pierwszy w Polsce kurs marketingu na Facebooku dla agentów

Będzie to pierwszy w Polsce kurs / szkolenie poświęcone tematyce pozyskiwania klientów na ubezpieczenia przez agentów poprzez Facebook. Obecnie na rynku nie ma specjalnie sprofilowanego dla doradców ubezpieczeniowych szkolenia czy kursu przedstawiającego te zagadnienia.

Szkolenie przygotowane przez profesjonalistów

Znalazłem profesjonalistów którzy realizowali kampanie marketingowe w mediach społecznościowych dla takich firm jak home.pl, pizzaportal.pl czy Unity Line. Marcin Puś i Paweł Krzych z firmy tencat.pl wiedzą jak prowadzić marketing w social media, aby przynosił efekty. Razem z nimi przygotowujemy specjalnie dla Was kurs marketingu na Facebooku dla agenta ubezpieczeniowego.

Co znajdzie się w kursie?

Nad całością jeszcze usilnie pracujemy (co widać na zdjęciu zrobionym w Business Link Szczecin), jednak już teraz możemy Wam uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić jakie zagadnienia pojawią się w pierwszym kursie marketingu na Facebooku dla agentów ubezpieczeniowych.

Poniżej znajdziesz jedynie niektóre tematy które planujemy poruszyć w kursie:

√ Wprowadzenie do Facebooka,
√ Dlaczego agent ubezpieczeniowy powinien mieć swoją obecność na Facebooku?
√ Dlaczego fanpage agenta a nie strona profilowa?
√ Zakładanie fanpage’a na Facebooku
√ Jak zbudować bazę fanów?
√ Pomysły na pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia poprzez Facebook

i wiele innych.

Jak będzie można skorzystać z kursu?

Kurs będzie dostępny przez Internet. Będziecie mogli z niego skorzystać poprzez komputer podłączony do sieci, za pośrednictwem specjalnej strony internetowej.

Jeżeli chcesz otrzymać powiadomienie o tym że kurs jest gotowy, upewnij się poniżej że jesteś zapisany do naszego newslettera.

Chcesz kupon rabatowy 25% na ten kurs?

Doceniam to że czytasz tego bloga i że zaglądasz tutaj regularnie. Dlatego też mam dla Ciebie kupon rabatowy 25%, który będziesz mógł wykorzystać w chwili gdy kurs o pozyskiwaniu klientów na Facebooku przez agentów ubezpieczeniowych zostanie opublikowany.

KOD RABATOWY 25%

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.