Reklamoznawcy o social media marketingu dla pożyczek

Specjaliści od social media marketingu dzielą się wiedzą

Marcin Puś i Paweł Krzych z tencat.pl są już Wam znani z poprzedniego wpisu o tym jak tworzymy razem kurs marketingu na Facebooku dla agentów ubezpieczeniowych.

Domyślam się jednak, że wśród czytelników tego bloga poświęconego agentom ubezpieczeniowym, znajdą się też osoby zajmujące się doradztwem finansowym, w tym sprzedażą pożyczek.

Dziś chciałbym się więc z Wami podzielić wiedzą o marketingu pożyczek w social media. Zanim jednak przejdę do konkretów, parę słów wprowadzenia.

Na blogu Reklamoznawca.pl za cel postawiłem sobie wskazywanie godnych polecenia inicjatyw i osób oraz firm ze świata marketingu internetowego. Ci reklamoznawcy albo przeszli “życiową” weryfikację na drodze realizowanych wspólnie kampanii, inicjatyw i współpracy, albo po prostu są tak dobrzy w tym co robią, że warto ich polecić.

Tam też powstała Lista Kowalika, czyli lista osób które polecam do wspólnych działań w marketingu.

Wróćmy jednak do marketingu w mediach społecznościowych dla produktów pożyczkowych.

Na reklamoznawca.pl opublikowaliśmy rozmowę z Marcinem i Pawłem która jest jedynie wstępem i zaproszeniem do pobrania dokumentu “5 porad na social media marketing dla pożyczek”. Podczas rozmowy mówimy między innymi o:

  • Kiedy potrzebna jest agencja social media marketingu?
  • Pomiar wyników działań w social media marketingu
  • Opowiadanie historii
  • Generowanie leadów
  • Jak mówić o pożyczkach w social media?
  • Wsparcie po-sprzedażowe

 

Całość możesz przesłuchać, przeczytać i pobrać za darmo tutaj: Social media marketing dla pożyczek.

Warto dodać, że ebook “5 porad na social media marketing dla pożyczek” jest też dostępny w cenie 50 zł w sklepach:
empik.com
e-bookowo.pl
Księgarnia Atlas
cyfroteka.pl
virtualo.pl

 

 

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.