Miesięcznik Ubezpieczeniowy: Sieć źródłem nowych polis - marcinkowalik.onlinemarcinkowalik.online

Miesięcznik Ubezpieczeniowy: Sieć źródłem nowych polis

[yks-mailchimp-list id=”98f9fef723″ submit_text=”CHCĘ PORADY JAK POZYSKIWAĆ KLIENTÓW DLA AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH”]

Wysoka jakość nowych leadów sprzedażowych dla ubezpieczyciela

miesiecznik-ubezpieczeniowy-marcin-kowalikW ostatnim numerze Miesięcznika Ubezpieczeniowego „Wszystko co trzeba wiedzieć o rynku ubezpieczeń” (Tom 9, Numer 2, Luty 2012) pojawił się nasz artykuł pt „Sieć źródłem nowych polis”. Głównym tematem i pretekstem do napisania tekstu była problematyka jakości leadów sprzedażowych generowanych przez różnych partnerów.


Zobacz też: 50 sposobów na zdobywanie klientów przez agentów ubezpieczeniowych


Agenci ubezpieczeniowi vs. kampania SEM ubezpieczyciela

Przy odpowiednim uporządkowaniu procesów sprzedażowych oraz wyjaśnieniu polityki słów kluczowych, Internet może być źródłem wysokojakościowych wyników.

W tekście dotykamy takich tematów jak:

  • agenci vs. kampania SEM Ubezpieczyciela
  • marka jest tylko jedna
  • marketing afiliacyjny – stabilne źródło sprzedaży
  • aktualne kreacje reklamowe kluczem do sukcesu
  • różni wydawcy – różne modele rozliczeniowe

Cały tekst można przeczytać na stronach Miesięcznika Ubezpieczeniowego.

[sociallocker]

siec_zrodlem_nowych_polis

[/sociallocker]

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.