Kreowanie marki brokera ubezpieczeniowego. Najciekawszy tekst z Gazety Ubezpieczeniowej (MDAU011)

[su_note note_color=”#ffffff” text_color=”#000000″]Zapisz się do bezpłatnego newslettera dla agentów aby być powiadomionym o nowych poradach. [yikes-mailchimp form=”63″]
[/su_note]

Jak kreować markę brokera ubezpieczeniowego

Dzisiejszy odcinek podcastu Marketing dla agenta ubezpieczeniowego to zapis transmisji na żywo na Facebooku. Możesz zobaczyć ją też na YouTube.

[su_note note_color=”#adcbc3″ text_color=”#000000″]Z tego odcinka podcastu dowiesz się:

Jakie są zagrożenia dla pozycji brokera ubezpieczeniowego?
Jak zabezpieczyć się przed największymi zagrożeniami rynkowymi będąc brokerem?
Jaki był najciekawszy artykuł w Gazecie Ubezpieczeniowej w tym tygodniu?[/su_note]

Tutaj znajdziesz kod rabatowy na prenumeratę Gazety Ubezpieczeniowej o którym mówię w podcaście i transmisji na żywo: http://marketingdla.pl/prenumerata/

Słuchasz zapisu audio transmisji na żywo na Facebooku, z Fanpage MarketingDla.pl z 27.05.2017. Poprzedni podcast z transmisji z 18.05.2017 o tym jak Kowalski kupuje ubezpieczenie na życie znajdziesz tutaj.

Dr. Filip Przydróżny w ostatnim wydaniu Gazety Ubezpieczeniowej w ciekawy sposób pisze o tym jak pracować nad marka brokera ubezpieczeniowego.

Najpierw tworzy się swoich klientów – przez własne usługi oraz nowoczesne kanały komunikacji.
A następnie to właśnie konsumenci tworzą markę (poprzez jej propagowanie i zakupy).

Uwzględniając nadchodzący zalew botów odpowiadających automatycznie na zapytania, oraz porównywarek internetowych warto wziąć sobie do serca kolejną ważna poradę z tekstu.

Pierwsi znikną z rynku ci którzy zajmują się dzisiaj sprzedażą porównywalnych produktów i poszukiwaniem wyłącznie najniższej ceny.

Na drugim biegunie znajda się ci pośrednicy którzy będą mieli możliwość nie tylko budowania wielowymiarowych porównywarek internetowych ale także kreowania ubezpieczeniowych programów modułowych – obejmujących ofert kilku ubezpieczycieli.

————
Tutaj znajdziesz kod rabatowy na prenumeratę Gazety Ubezpieczeniowej: http://marketingdla.pl/prenumerata/

Zobacz też zapis pozostałych transmisji

[su_note note_color=”#d5d5d5″]

Pozostałe polecane artykuły w Gazecie Ubezpieczeniowej:

[/su_note]

4 odpowiedzi na „Kreowanie marki brokera ubezpieczeniowego. Najciekawszy tekst z Gazety Ubezpieczeniowej (MDAU011)”

  1. […] Kreowanie marki brokera ubezpieczeniowego. Najciekawszy tekst z Gazety Ubezpieczeniowej (MDAU011) […]

  2. […] Kreowanie marki brokera ubezpieczeniowego. Najciekawszy tekst z Gazety Ubezpieczeniowej (MDAU011) […]

  3. […] Kreowanie marki brokera ubezpieczeniowego. Najciekawszy tekst z Gazety Ubezpieczeniowej (MDAU011) […]