Konferencja “Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży” 2016

Dołącz do 819 sprytnych agentów i zapisz się do newslettera:

Zapowiadałem Wam i polecałem zbliżającą się konferencję “Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży” w tym tekście. Rok temu natomiast opisywałem tutaj ubiegłoroczną konferencję i najciekawsze wystąpienia.

Poniżej możesz przeczytać krótką relację z tegorocznej edycji wydarzenia, które mieliśmy zaszczyt objąć patronatem marketingdla.pl.

15.09.2016r. w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji “Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”. W wydarzeniu wzięło udział blisko 90 przedstawicieli instytucji finansowych, doradztwa finansowego, towarzystw oraz agencji ubezpieczeniowych. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówili zasady pozyskania nowego klienta oraz utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Uczestnicy konferencji mieli również możliwość zapoznania się z nowoczesnymi rozwiązaniami ułatwiającymi komunikację z klientem, jego obsługę oraz doradztwo około-ubezpieczeniowe.

Prelekcję inauguracyjną wygłosił Pan Franciszek Zięba – Prezes Zarządu Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska. Pan Franciszek przedstawił temat: “Plan Finansowy jako podstawa komunikacji między Klientem a firmą ubezpieczeniową”.

Drugi wykład na temat nowoczesnych i oszczędnych rozwiązań Epson dla druku w sektorze ubezpieczeń przedstawiła Pani Agnieszka Wnuczak – Business Account Manager, EPSON EUROPE B.V. Sp. z o.o.

Prelekcję pod tytułem “Urządzenia przenośne Apple i aplikacje mobilne jako idealne narzędzia wsparcia agenta ubezpieczeniowego” poprowadził Pan Wojciech Gargul – Kierownik Handlowy, Pion Rozwiązań Moblinych, Innergo Systems Sp. z o.o.

Prelekcję na temat tego jak zwiększyć sprzedaż i efektywnie obsługiwać klienta wygłosił Pan Marcin Konopka – Prezes Zarządu, Berg System.

Po przerwie kawowej wystąpił Pan Marek Deutsch – Doradca Zarządu, Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. przedstawiając temat “Technologie IT – wsparcie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych”.

Kolejna prelekcja dotyczyła optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie i możliwych rozwiązań. Poprowadziła ją Pani Dorota Jezierska – Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie/ Biura Ubezpieczeń Osobowych, SIGNAL IDUNA Życie Polska TU S.A./ SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.

Na temat nowoczesnych komunikatorów jako rewolucji w kontakcie z klientem wypowiedział się Pan Michał Wawiórko, Presales Konsultant, Outsourcing Partner Sp. z o.o.

Po drugiej przerwie uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z agile, offshore, onshore i nearshore na przykładzie doświadczeń EY w dużych transformacjach biznesowych w zakładach ubezpieczeń w Europie Zachodniej i Polsce. Prezentację na ten temat przygotowali Państwo Michał Kopyt i Wojciech Soleniec – Polska Izba Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych.

Kolejny wykład poprowadził Pan Piotr Siekański – e-Commerce Project Manager, Ubezpieczenia online.pl Sp. z o.o. Prelekcja dotyczyła krytycznych punktów komunikacyjnych w modelu ROPO (Internetowy przekaz marketingowy a konwersja na spotkaniu z doradcą).

Prelekcję zamykającą wygłosił Dr Filip Przydróżny, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Pan Filip wystąpił z tematem “Komunikacja zakładu ubezpieczeń z otoczeniem”.

Wykłady cieszyły się wyjątkowym zainteresowaniem uczestników.
Organizatorem wydarzenia był Polski Instytut Rozwoju Biznesu.

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.