Jak pozyskiwać klientów na ubezpieczenie OC dla młodego kierowcy? | marcinkowalik.online

Jak pozyskiwać klientów na ubezpieczenie OC dla młodego kierowcy?

Zapisz się do bezpłatnego newslettera MARKETING DLA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO aby być powiadomionym o nowych tekstach i podcastach.
rekomendacja-dariusz-niespodzinski

Jak pozyskiwać klientów na ubezpieczenie OC dla młodego kierowcy?

Agent pozyskuje nowych klientów na OC

W jednym z tekstów na tym blogu pisałem jak można kierować reklamę AdWords tylko do singli lub tylko do rodziców. Dziś chciałbym dać inspirację do działania tym agentom ubezpieczeniowym, którzy jako swoją niszę obrali młodych stażem kierowców (lub tych o prawo jazdy pretendujących) i chcą im sprzedawać ubezpieczenia OC.

Nisza na ubezpieczenia komunikacyjne

Bodźcem do tego tekstu o pozyskiwaniu klientów na ubezpieczenia OC był dla mnie tekst na blogu Ubea.pl. W artykule możemy przeczytać że koszt ubezpieczenia OC dla młodego kierowcy może być o 500% wyższy niż dla kierowcy ze sporym doświadczeniem. W tekście możemy znaleźć też porównanie dwóch wariantów ubezpieczeń, i ceny od Axa Direct, Link4, Libery Direct, Gothaer, Generali Direct, MTU, Uniqa i You Can Drive (Ergo Hestia).

Ale wróćmy do pomysłu, czy też inspiracji na zdobywanie nowych klientów na ubezpieczenia OC przez agenta ubezpieczeniowego. Gdzie spotykają się zawsze wszyscy potencjalni kierowcy, którzy za chwilę otrzymają prawko? W szkole jazdy.

A kto wie najlepiej o tym czy dany przyszły kierowca, to potencjalna duża liczba stłuczek czy mniejsza? Szkoleniowcy w szkole jazdy.

Źródło leadów kontaktowych na ubezpieczenia

Agent ubezpieczeniowy, który chce pozyskiwać wysokiej jakości leady kontaktowe, do osób które za chwilę będą prawdopodobnie potrzebowały ubezpieczenia OC, może na przykład skontaktować się i nawiązać współpracę z lokalnymi szkołami jazdy.

Przykład z życia wzięty znajdziesz poniżej…

Agent ubezpieczeniowy pozyskuje klientów na ubezpieczenia OC w szkole jazdyWłaściciel szkoły jazdy (lub nauczyciele) znają na pewno swoich kursantów i ich umiejętności dość dobrze. Umiejętnie dobrana forma współpracy więc, powinna dostarczać agentowi ubezpieczeniowemu “ciepłe” leady kontaktowe, a szkole jazdy ewentualne prowizje.

Jako przykład, niech nam posłuży szkoła jazdy w Świnoujściu Cyran, oraz… kontakt do agenta ubezpieczeniowego, już na stronie głównej szkoły jazdy.

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.