Jak zarobić 249 zł i być “Mistrzem Telemarketingu Ubezpieczeń”

Jak zarobić 249 PLN?


Marek

Marek jest regionalnym menadżerem i zna wielu agentów ubezpieczeniowych. Agenci też uczą się od Marka. Posiada on duże doświadczenie. Marek stale doskonali swoje umiejętności więc kupił kurs „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń” w marketingdla.pl.
Marek chce zdobywać więcej klientów, więc zakupił kurs „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń”
Kurs mu się tak spodobał, że postanowił polecić go swoim znajomym, wysyłając im email ze swoim unikatowym URL Partnera.
Wśród odbiorców emaila znalazła się Anna, która kupiła ten kurs korzystając z polecającego URL Partnera Marka za 999 PLN.
Dzięki zakupom Anny z polecenia, Marek zarobił 25% wartości sprzedaży czyli 249 PLN
Annie kurs również przypadł do gustu. Pozyskuje dzięki niemu wielu nowych klientów.
Anna poleca więc kurs dalej, rozsyłając email ze swoim unikatowym URL Partnera do znajomych agentów.
Wśród odbiorców emaila znalazł się Szymon który kupił ten kurs korzystając z polecającego URL Partnera Anny.
Dzięki zakupom Szymona z polecenia, Anna zarobiła 25% wartości sprzedaży czyli 249 PLN, a Marek 10% wartości sprzedaży, czyli 99,80 PLN.

Poznaj historię Marka.

Marek jest regionalnym menadżerem i zna wielu agentów ubezpieczeniowych. Agenci też uczą się od Marka. Posiada on duże doświadczenie. Marek stale doskonali swoje umiejętności więc kupił kurs „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń” w marketingdla.pl.

Po zakupie, Marek został zarejestrowany automatycznie jako Partner Marketingdla.pl.
Marek otrzymał też swój indywidualny adres Partner-URL (dostępny też w Strefie Partnera, w zakładce Partner – URL).

Przykładowy partnerski-URL

Przykładowy partnerski-URL dostępny w Strefie Partnera

Jeżeli Marek wyśle któremuś ze swoich agentów lub znajomych – np Annie – swój indywidualny adres Partner-URL i Anna dokona zakupu poprzez ten adres – Marek otrzyma prowizję w wysokości 25% od wartości sprzedaży. Tej pierwszej sprzedaży, jak i każdej następnej wykonanej przez Annę. W tym przypadku będzie to prowizja w wysokości 249 PLN.

Prowizje dla Partnerów w sklepie marketingdla.pl

Prowizje dla Partnerów w sklepie marketingdla.pl

Poziom prowizyjny „0”

Marek jest więc Partnerem na poziomie „0”. Oznacza to że może zarabiać nawet 249 PLN nic nie robiąc. Za każdym razem gdy Anna kupi coś w sklepie Marketingdla.pl, Marek otrzyma 25% od wartości sprzedaży.

Gdy Anna dokona pierwszego zakupu, zostanie ona również zarejestrowana jako Partner Marketingdla.pl i również będzie mogła zarabiać prowizje – tak jak Marek.

Anna po zakupie kursu jest z niego bardzo zadowolona. Chce go polecać dalej. Zna też młodego, początkującego agenta – Szymona. Anna przesyła więc Szymonowi swój indywidualny Partner-URL.

Szymon dokonuje po raz pierwszy zakupu kursu „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń” w sklepie korzystając z Partner-URL od Anny. W wyniku tego zakupu, Anna otrzymuje 25% prowizji od wartości sprzedaży.

Poziom prowizyjny „1”

Pamiętasz Marka? Marek też zarobi na tej transakcji zakupy wykonanej przez Szymona. Marek otrzyma 10%, w ramach poziomu prowizyjnego „1”. Stanie się tak ponieważ Szymon zakupił kurs z polecającego odsyłacza od Anny. A Anna przyszła do sklepu z polecenie Marka.

Czy każdy może zacząć zarabiać na promowaniu kursów „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń”?
Tak, wystarczy że zostanie dokonany zakup kursu, oraz rejestracja i akceptacja jako Partner. Rejestracji można dokonać w Strefie Partnera.


Czy Szymon też może zarabiać 25% od sprzedaży wygenerowanej z jego Partner-URL?
Oczywiście. Wtedy Szymon będzie na poziomie prowizyjnym „0”.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.