Jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dla firm? | marcinkowalik.online

Jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dla firm?

Kto odwiedzał moją stronę agenta ubezpieczeniowego?

Zapisz się do bezpłatnego newslettera MARKETING DLA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO.

rekomendacja-dariusz-niespodzinski

Z tego tekstu dowiesz się:
√ jak dowiedzieć się który z Twoich potencjalnych klientów na ubezpieczenia firmowe odwiedzał Twoją stroną internetową agenta ubezpieczeniowego
√ jak wykorzystać tą wiedzę do domknięcia sprzedaży polisy
√ jak się nazywa darmowe narzędzie pozwalające na zwiększenie szans sprzedaży ubezpieczeń dla firm

Sprzedajesz ubezpieczenia dla firm? Chcesz się dowiedzieć kto (jakie firmy) odwiedza Twoją stronę internetową agenta ubezpieczeniowego? Mam dla Ciebie rozwiązanie, które może Ci ułatwić domknięcie sprzedaży polisy.

Scenariusz pewnie jest Ci znany… Potencjalny klient B2B na ubezpieczenie dla firm szuka dobrego rozwiązania. Pewnie był na Twojej stronie, pewnie już kiedyś rozmawialiście.

Czy nie chciałbyś dowiedzieć się automatycznie o tym że ten potencjalny klient właśnie znowu odwiedzał Twoja stronę internetową? Właśnie teraz mógłby być idealny moment na dopytanie przez telefon czy jakoś możesz pomóc, lub czy potrzebuje nowej kalkulacji.

Dla pełnej jasności – nie chodzi tutaj o szpiegowanie klientów, ani o dzwonienie do nich przy każdej sposobności. Na pewno trzeba znaleźć równowagę pomiędzy agresywną sprzedażą a kulturalną komunikacją i brakiem narzucania się.

Jak więc zwiększyć swoje szanse sprzedaży ubezpieczenia dla firm i dowiedzieć się kto z potencjalnych klientów odwiedzał stronę internetową doradcy ubezpieczeniowego?

Dobrze poinformowany agent ubezpieczeniowy

Rozwiązaniem może być Leadfeeder.

Poniżej możesz zobaczyć jak wygląda używanie leadfeedera w praktyce. Widzimy listę osób odwiedzających naszą stronę. Po kliknięciu w konkretną pozycję, widzimy informacje o odwiedzającym.

Ważne:
 Informacje które widzisz w swoim panelu w tym narzędziu, są przetworzonymi informacjami z Google Analytics. Aby korzystać z niego więc, potrzebujesz Google Analytics. Końcowe informacje (wydaje mi się) są sporządzane na podstawie danych o połączeniu internetowym użytkownika ze stroną. Często więc można w panelu tego narzędzia zamiast nazwy firmy w której pracuje nasz użytkownik można znaleźć pozycje takie jak “net”, “systemy teleinformatyczne”, “network” itp. Są to prawdopodobnie jego dostawcy internetowi. 

Kto odwiedzał moją stronę agenta ubezpieczeniowego?

Na tym przykładzie widzimy, że wśród osób odwiedzających mój blog, był ktoś z Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. z Warszawy.

Informacja o tym kto odwiedził ostatnio stronę agenta ubezpieczeniowego, w połączeniu z wiedzą komu ostatnio przedstawiana była ofertę może stanowić o olbrzymiej przewadze.

Co myślisz o tym sposobie na zdobywanie informacji? Jestem ciekaw Twojej opinii.

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.