Jak doradcy finansowi zdobywają klientów przez YouTube | marcinkowalik.online

Jak doradcy finansowi zdobywają klientów przez YouTube

Zapisz się do darmowego newslettera i zdobywaj więcej klientów:
rekomendacja-dariusz-niespodzinski

Jak zdobywać klientów jako doradca finansowy?

Przed tym wyzwaniem stają codziennie doradcy finansowi. Skąd brać nowych klientów? Gdzie szukać nowych kontaktów? Gdzie się reklamować, aby klienci trafiali do nas?
Osoby zainteresowane produktami finansowymi często szukają informacji w sieci, zanim skontaktują się z doradcą finansowym. Korzystają przy tym z wyszukiwarki Google. W wynikach wyszukiwania Google znajdują się również treści – filmy – opublikowane w YouTube.
Jedną z odpowiedzi na pytanie “Jak zdobywać klientów jako doradca finansowy?” jest więc właśnie “publikując odpowiednie treści w YouTube”.

Jak przygotować odpowiedni film pozyskujący klientów?

Tworząc film na YouTube który ma pozyskiwać dla nas klientów doradca finansowy powinien pamiętać o:
– przedstawieniu jakiejś historii wciągającej widza
– zawarciu w klipie kluczowych argumentów sprzedażowych (USP)
– wyjaśnieniu dlaczego klient powinien skorzystać właśnie z usług tego doradcy
– zawarciu informacji kontaktowych
– dodaniu jasnego wezwania do działania (“call to action”)
– zawarciu informacji adresowych (miasto, ulica, dzielnica)
– zawarciu informacji o dostępnych produktach (np. kredyt hipoteczny)
– zawarciu informacji o bankach współpracujących z doradcą (np. mBank, BPH)

Przykład: klienci na kredyt hipoteczny

Na potrzeby współpracy z jednym z doradców kredytowych przygotowaliśmy krótki klip na YouTube.

Komentarze

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.