BizON 2016: Komunikacja głosem grupy docelowej - marcinkowalik.onlinemarcinkowalik.online

BizON 2016: Komunikacja głosem grupy docelowej

[su_note note_color=”#ffffff” text_color=”#000000″]
Dołącz do 702 sprytnych agentów ubezpieczeniowych i zapisz się do newslettera: [yikes-mailchimp form=”37″]rekomendacja-dariusz-niespodzinski[/su_note]

bizon-2016-Szczecin-business-link

Komunikacja głosem grupy docelowej – Finał BizON 2016

29 września w Szczecinie podczas finału BIZon 2016 ( będę miał zaszczyt razem z Marcinem Majznerem (cupsell.pl) opowiadać o dopasowaniu komunikacji do grupy docelowej.

Dla kogo jest bizON?

Cytuję organizatorów, czyli drużynę Business Link Szczecin, która wspiera przedsiębiorców (zarówno młodych stażem i doświadczonych):

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych rozpoczęciem własnej działalności oraz tych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, a rozwój osobisty to ich drugie imię. Do wzięcia udziału w wydarzeniach i zostania na dłużej w Business Link Szczecin zapraszamy również przedsiębiorców, którzy już dawno wzięli sprawy w swoje ręce, ale wciąż szukają miejsca do ulokowania swojego biznesu na stałe.

W prelekcji pod tytułem „Jak pomagam prawie tysiącu agentom ubezpieczeniowym. O komunikacji i pozyskiwaniu leadów B2B” opowiem o tym dlaczego pomagam agentom ubezpieczeniowym w pozyskiwaniu klientów przez Internet, jakimi kanałami się z Wami kontaktuje i dlaczego wybrałem właśnie kanały a nie inne.

Więcej informacji i rejestracja (darmowa):
http://bizon2016-final.evenea.pl/

O wydarzeniu pisze też szczecinblog.pl:
Trzy wydarzenia biznesowe

Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu Zieltraffic, współpracując z największymi bankami i ubezpieczycielami Direct w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wygłosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonalistów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi kilku zaprzyjaźnionych muzyków czy też parę restauracji. Moją pasją jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych koncertów. Obecnie rozwijam polski biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.